Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Ocean Florida villa’s, ervaringen

  1. Top | #1
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Hallo,

    wie heeft ervaring met Ocean Florida Villa’s? Zie een mooie aanbieding, ben benieuwd wie al eens een villa bij hun heeft geboekt.

    thanx meisje

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Nooit van gehoord; website ziet er wel mooi uit. Maar dat zegt tegenwoordig niet zoveel. Ik zou maar eens goed googlen. Lijkt wel dat je geen specifieke villa krijgt toegewezen, maar eentje in een bepaalde klasse. Dat is natuurlijk een bewuste keuze, als je dat wilt doen ! Succes !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Dank voor je antwoord, wat zou dat voor een nadeel zijn dan?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Ik noem het niet een nadeel, maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden; ik wil al precies weten waar ik terecht komt. Zodat ik precies weet wat er wel of niet in de villa zit, hoe de indeling is, wat de locatie is, hoe het er van binnen uit ziet, etc. Maar goed, nogmaals, dat is natuurlijk persoonlijk. Je betaalt waarschijnlijk minder, omdat de verhuurder zo flexibeler is. Je hebt dit ook wel eens met hotel; je krijgt pas terplekke te horen in welk hotel je zit. Wel van hetzelfde niveau allemaal, maar locatie, indeling, inrichting, etc kan wel verschillen. Misschien moet je wel eerst naar een soort verhuurlocatie waar je de sleutel krijgt van het huis. Ik wil ook graag direct naar mijn huis ;-) ! Onze villa heeft bijvoorbeeld een pincode, die we de gast zelf laten uitzoeken. Ideaal !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Klopt, je moet eerst naar een welcome center. Dat is idd een nadeel na zo’n lange reis maar de prijzen zijn idd heel aantrekkelijk

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Florida gegaan. Geboekt via www.americanestates.nl. Hier kan je ook verschillende Villa's boeken en inderdaad ook op klasse.
    Via hun toen ook terecht gekomen bij Ocean Florida. Eerst naar het Welcome Center. Hier krijg je sleutels/informatie over je villa.
    Als ze gesloten zijn hebben ze buiten een lockbox staan. De code van jouw box krijg je ook al van ze. Ten alle tijden kan je dus je sleutels ophalen.
    Vriendelijk geholpen daar, duidelijke instructies overal van.

    Tijdens het verblijf in de Villa ging de brandmelder piepen, batterij bleek leeg, dit is ook snel opgelost. Een belletje naar hun, binnen een uur een monteur die het probleem verhielp.

  7. Top | #7
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Welk type villa hadden jullie geboekt? Was het naar jullie zin de villa?

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Ocean Florida villa’s, ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    Welk type villa hadden jullie geboekt? Was het naar jullie zin de villa?
    Disney Area Standard Homes. Prima Villa, volgens mij wel een upgrade. Hadden 3 slaapkamers, 2 kinder slaapkamers en 3 badkamers.
    Het adres wat ik me nog kan herinneren is Fern Cove Way.

    Maargoed, dit is wel met een tussenpartij. Geen idee hoe alles gaat als je rechtstreeks daar boekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •