Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: Tropical storm hurricane Dorian

  1. Top | #11
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerjo 2016 Bekijk Berichten
    Wij zijn er nu in Kissimmee je kan het wel merken hoor ook in de winkels
    we waren gister bij de Walmart en het water wasal uitverkocht
    onze koelkast en vriezer is goed gevuld want we hebben zo 25 jaar geleden ook al eens meegemaakt maar toen hadden we niks in huis.
    dus dat gebeurt ons niet meer
    Succes! Wij zitten nu op de vlucht te wachten naar NL. Het weer is op het moment ook niet best. Hopelijk kunnen jullie nog genieten van jullie vakantie....

  2. Top | #12
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    @Elstars: je vlucht kunnen opschuiven is 1 ding. En tof om te lezen dat dit lukte ( Delta is al jaren onze vaste USA lijn ) Maar wat met je hotelboekingen en huurwagen?
    Allemaal geregeld, bij Hertz gewoon omboeken, kost niets extra, hotels(s) doen wij altijd met annuleren (als we ze ingeplanned hebben). Die lessen hebben we in de jaren wel geleerd!

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    De orkaan is flink van richting veranderd zag ik op de radar (van fox news 13). De orkaan zal volgens de voorspelling in een cat 2 op donderdag in north Carolina aan land komen. Maar ja....je weet maar nooit.
    Ik vind het ook spannend. Mijn moeder en ik vertrekken woensdag naar NYC. Het is weleens vaker gebeurd dat er een orkaan richting NYC ging.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #14
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Inderdaad @Stephie. Ook gemerkt op live tv. Grootste gevaar zou (voorlopig) geweken zijn. Maar kan, zoals je aanhaalde, ook snel evenweer veranderen. Laat ons hopen dat alles boven de oceaan blijft en er geen schepen bij betrokken zijn.

  5. Top | #15
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Op EarthCam is ook al te merken dat verschillende camera's niet meer online zijn.

  6. Top | #16
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    [QUOTE=stephie;238827]De orkaan is flink van richting veranderd zag ik op de radar (van fox news 13). De orkaan zal volgens de voorspelling in een cat 2 op donderdag in north Carolina aan land komen.

    Gelukkig maar want wij zaten ook in spanning, we zagen het al aankomen net 8 weken geleden een huisje gekocht in Davenport en het eerste jaar al direct weggeblazen.
    Maar goed, zoals het er nu uitziet hebben we er geen grote last van alleen enorm veel regen en dat kunnen de dak goten wel aan, ze zijn wel wat gewend daar.
    In ieder geval een fijne vakantie toegewenst, maar dat gaat wel lukken, toch?
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  7. Top | #17
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Op CNN zie ik net een CAT 5 boven de bahama’s, ik weet ‘t ook niet meer... blijft afwachten...

  8. Top | #18
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Met een beetje geluk gaat hij voorlangs thv kustlijn. Cat 4 nu. Maar toch nog zeer gevaarlijk.

  9. Top | #19
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Vandaag moeten de bewoners van Vero Beach die wonen op barrier island evacueren ( dat zijn de stukken land langs de zee vaak via een brug over een rivier te bereiken daar waar de weg A1A loopt) werd zojuist gebeld door vrienden ook al zou de orkaan niet aan land komen verwachten ze heel veel wateroverlast te krijgen op heel veel plaatsen langs de kust.

  10. Top | #20
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    HR Daytona laat weten dat we een full refund krijgen als we ons verblijf daar volgende week willen cancellen. Tot hiertoe zie ik geen reden om af te blazen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •