Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Tropical storm hurricane Dorian

  1. Top | #1
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Tropical storm hurricane Dorian

    Deze en volgende week komt Dorian aan land. Met het vooruitzicht dat we op 10/09 vertrekken naar Miami niet echt geruststellend.
    Zijn er mensen in de omgeving van deze storm? Be safe! En wat kunnen we verwachten als we vertrekken op 10/09?
    Laatst gewijzigd door utah; 30-08-19 om 16:17.

  2. Top | #2

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Hoi utah, Als je op 10 september gaat dan zal het leven in Florida wel weer voor een groot deel normaal zijn. Tuurlijk zul je wat zien, maar dat valt (hopelijk) wel mee. Veel plezier!
    Volg onze Florida avonturen via https://www.youtube.com/channel/UC8p...XlVcjD69GqMC_A

    Florida vakanties (11x): 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2016/2017/2017/2018/2018

  3. Top | #3
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Ik zou me ook pas zorgen maken als je zondag ofzo in Florida aan komt.... Ik ben i.i.g. blij dat we vanavond weer naar huis vliegen. Precies op tijd

  4. Top | #4
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Onze vlucht zou zaterdag zijn. Met heel veel gedoe en de nodige telefoontjes hebben we gelukkig (kosteloos) kunnen omboeken en de reis een week kunnen uitstellen. Twee jaar geleden hebben we orkaan Irma meegemaakt, 1 keer zoiets is meer dan genoeg. Hulde aan de service van Delta airlines USA (bij Expedia en klantenservice van Delta in Amsterdam kregen we nul op het rekest, maar het telefoontje aan Delta USA ging dus beter).

  5. Top | #5
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Ik hou mijn hart vast, maar tot hiertoe zouden de plannen hier kunnen blijven as is. Landen op Miami. Na 1 dag op naar Daytona beach, dan rondje Orlando en terug Miami.

  6. Top | #6
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    @Elstars: je vlucht kunnen opschuiven is 1 ding. En tof om te lezen dat dit lukte ( Delta is al jaren onze vaste USA lijn ) Maar wat met je hotelboekingen en huurwagen?

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maikel1981 Bekijk Berichten
    Hoi utah, Als je op 10 september gaat dan zal het leven in Florida wel weer voor een groot deel normaal zijn. Tuurlijk zul je wat zien, maar dat valt (hopelijk) wel mee. Veel plezier!
    @Maikel1981, zijn jullie weer thuis? Komen er nog vlogs? Ben heel erg benieuwd ;-)

  8. Top | #8
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Onze vlucht zou zaterdag zijn. Met heel veel gedoe en de nodige telefoontjes hebben we gelukkig (kosteloos) kunnen omboeken en de reis een week kunnen uitstellen. Twee jaar geleden hebben we orkaan Irma meegemaakt, 1 keer zoiets is meer dan genoeg. Hulde aan de service van Delta airlines USA (bij Expedia en klantenservice van Delta in Amsterdam kregen we nul op het rekest, maar het telefoontje aan Delta USA ging dus beter).
    Oh gelukkig maar, ik zou het ook niet gedaan hebben, wat een pech 2x een orkaan.... wij waren 2 jaar geleden ook (ruim) voor de orkaan weg...

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Wij zijn er nu in Kissimmee je kan het wel merken hoor ook in de winkels
    we waren gister bij de Walmart en het water wasal uitverkocht
    onze koelkast en vriezer is goed gevuld want we hebben zo 25 jaar geleden ook al eens meegemaakt maar toen hadden we niks in huis.
    dus dat gebeurt ons niet meer

  10. Top | #10
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tropical storm hurricane Dorian

    Wat doe je met je ticket van pretpark als het gesloten is omwille van deze ( en volgende) orkaan? -> https://www.wftv.com/news/trending-n...arks/980867041



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •