Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Uber gebruik Orlando

  1. Top | #1

    Standaard Uber gebruik Orlando

    Dag allemaal,

    27 oktober vertrekken ik en mijn partner voor 3,5 week naar Florida. Een groot gedeelte van onze tijd spenderen we rondom Orlando.

    We zijn de gehele periode in het bezit van een huurauto, maar vroegen ons af hoe de ervaringen met uber zijn in Orlando. We gaan bijvoorbeeld naar een wedstrijd van Orlando magic en ik weet uit het verleden (circa 5 jaar terug) dat het qua parkeren erg druk kan zijn. Nou vroeg ik me af of uber wellicht een beter alternatief is.

    Ik hoor graag jullie ervaringen.
    Alvast bedankt!
    Groetjes Hanneke

  2. Top | #2
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    Dag Hanneke. Je kan je ook even voorstellen in het “even voorstellen” topic.
    Zelf geen ervaring met Uber. Wel positieve ervaring met taxi diensten zoals oa Mears.
    Waarom Uber en geen taxi? Kosten?

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    Vorig jaar met Uber van Disney naar Universal (en terug) gereden. Werkte perfect. App gedownload en er zijn tal van kortingen voor bijvoorbeeld 1e keer gebruik te vinden dus echt veel goedkoper dan een reguliere taxi.
    Na aanvraag, zie je al snel in de app verschijnen wie er komt en waar hij op dat moment rijdt. Wij hebben die twee keer zeker niet langer dan 10 minuten hoeven te wachten. De eerste chauffeur had flesjes water en van alles te vertellen. De tweede was niet erg spraakzaam maar bracht ons keurig van A naar B. Betalen via de app (eventueel met fooi). Ik ben fan!

  4. Top | #4

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    Bedankt voor jullie reacties!
    Inderdaad vanuit het kosten perspectief dat ik vooral nieuwsgierig was naar uber. Wat overigens niet wil zeggen dat ik een reguliere taxi bij voorbaat uitsluit.

    Fijn om te lezen dat het uber gebruik zo gebruiksvriendelijk is. Ik denk dat we het gewoon maar een keer moeten proberen :-)

  5. Top | #5
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Zelf geen ervaring met Uber. Wel positieve ervaring met taxi diensten zoals oa Mears.
    Waarom Uber en geen taxi? Kosten?
    Dus misschien toch eens een Uber proberen?

    Ik zou zelf alleen een taxi nemen als er geen Uber beschikbaar is.
    Bij een taxi moet ik maar afwachten bij wie ik in de auto zit, moet ik hopen dat hij me niet een schofterige prijs rekent en mag ik hopen dat hij de snelste route neemt.
    Met een Uber weet ik vooraf wat de prijs is, ik betaal via de app, achteraf kan ik nog achterhalen wie mij vervoerde (stel dat er onverhoopt iets in de auto achterblijft).

    Het meest ultieme voordeel blijft voor mij dat ik op elke hoek van de straat via de app een Uber kan boeken. Via de app kan ik dan kijken welke vrije Uber in de buurt is en hem/haar gelijk boeken, waardoor ik echt binnen 5 minuten eentje voor kan laten rijden.

    Ik vind het echt ideaal en zou het iedereen aanraden om eens te gebruiken.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    afgelopen vakantie ook gebruik gemaakt van Uber, zou het zo weer doen! Je kan via de app precies zijn waar je uber is, en er is er eigenlijk altijd wel één dichtbij.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Uber gebruik Orlando

    Hou er wel rekening mee dat de prijzen afhankelijk zijn van de drukte.
    Dus je hebt kans dat je na zo'n wedstrijd wat meer betaald.

    Toen wij in Washington dc in de stromende regen stonden was de Uber bijna 30 dollar, 20 minuten later en weer droog (weer) 8 dollar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •