Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Medische hulp

  1. Top | #21
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Medische hulp???

    Goed dat jullie naar de walk inn clinic gegaan zijn, dit is idd net als je bij ons naar de huisarts zou gaan. Het ziekenhuis is meer voor echte noodgevallen.
    Hoop dat de medicatie helpt.
    Beterschap!

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Medische hulp???

    Ik heb nog wel even een leuke als je zowel een zorgverzekering hebt met buitenland dekking als een reisverzekering. (Had zelf een oorontsteking dus ook naar kliniek gegaan was iets van €150 in totaal).

    Had het eerst bij de zorgverzekering geregeld, maar dat ging van mijn eigen risico af (dus geen geld terug). Toen later nog eens nagevraagd bij reisverzekering en daar alsnog het geld terug gekregen. Dus win-win én minder eigen risico én geld terug

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Medische hulp???

    @Mattie;
    Mag ik vragen bij welke maatschappij jij de reisverzekering hebt geregeld? Wij bij Centraal beheer. Zij betalen eigen risico niet terug.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-08-19 om 22:52. Reden: q-
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #24
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Medische hulp???

    Dat is een goeie !!! Thnx voor de tip.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ik heb nog wel even een leuke als je zowel een zorgverzekering hebt met buitenland dekking als een reisverzekering. (Had zelf een oorontsteking dus ook naar kliniek gegaan was iets van €150 in totaal).

    Had het eerst bij de zorgverzekering geregeld, maar dat ging van mijn eigen risico af (dus geen geld terug). Toen later nog eens nagevraagd bij reisverzekering en daar alsnog het geld terug gekregen. Dus win-win én minder eigen risico én geld terug

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Medische hulp???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    @Mattie;
    Mag ik vragen bij welke maatschappij jij de reisverzekering hebt geregeld? Wij bij Centraal beheer. Zij betalen eigen risico niet terug.


    Wij hebben een verzekering bij de FBTO.
    En die betaalde ons het eigen risico terug. Een keer bij hospitaal opname en een keer toen ik een kies moest laten trekken.

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Medische hulp

    FBTO inderdaad voor de reisverzekering, zorgverzekering was Anderzorg.

    Wist ook niet zeker of ze het betaalde, heb letterlijk een mail gestuurd met "joh ik heb bij mijn zorgverzekering kosten gedeclareerd maar ze betalen niet ivm eigen risico, kan ik dat via jullie nog terug krijgen?". En hup ik kreeg het een paar dagen later, toch een plusje voor de FBTO

    (FBTO is trouwens sowieso een aanrader, als je de 'gezin' polis neemt zijn ook eventuele reisgenoten (max 4) mee verzekerd. Dus dat was lekker goedkoop voor mij en 4 vrienden haha!)

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Medische hulp

    Frans en Mattie@ bedankt voor de tip
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •