Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Maartje en Rob

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Maartje en Rob

    Even voorstellen : Maartje en Rob,

    eind augustus vliegen we samen (dit jaar voor het eerst zonder kids en voor het eerst een roaddtrip) eerst naar Orlando. Hebben daar 3 overnachtingen en willen 1 dag naar DisneyWorld en 1 dag Universal doen. Daarna met de auto via o.a. Crystal Rover naar diverse Keys met als afsluiter nog een paar dagen in Miami.
    Hebben de hotels en auto etc. allemaal al geregeld, wilde graag de iets luxere hotels. Ben vooral nu op zoek naar waar ik het beste de tickets voor de parken voor 1 dag kan kopen, zie online eigenlijk vnl. meerdaagse tickets. Ik begrijp dat dat vele malen voordeliger is maar niet wat wij willen. Dus alle hulp hierbij is welkom.
    Verder lezen we graag met iedereen mee, alle tips zijn welkom en maakt de voorpret alleen maar groter.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Maartje en Rob

    Welkom beide. Roadtrips zin mijn favoriet

    1-dags tickets koop je gewoon ter plaatse. Ze worden online niet aangeboden omdat er geen voordeel mee te behalen valt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Even voorstellen: Maartje en Rob

    www.americanestates.nl

    Hier hebben wij erg goede herinneringen mee!

  4. Top | #4
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Even voorstellen: Maartje en Rob

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartjenu Bekijk Berichten
    Even voorstellen : Maartje en Rob,

    eind augustus vliegen we samen (dit jaar voor het eerst zonder kids en voor het eerst een roaddtrip) eerst naar Orlando. Hebben daar 3 overnachtingen en willen 1 dag naar DisneyWorld en 1 dag Universal doen. Daarna met de auto via o.a. Crystal Rover naar diverse Keys met als afsluiter nog een paar dagen in Miami.
    Hebben de hotels en auto etc. allemaal al geregeld, wilde graag de iets luxere hotels. Ben vooral nu op zoek naar waar ik het beste de tickets voor de parken voor 1 dag kan kopen, zie online eigenlijk vnl. meerdaagse tickets. Ik begrijp dat dat vele malen voordeliger is maar niet wat wij willen. Dus alle hulp hierbij is welkom.
    Verder lezen we graag met iedereen mee, alle tips zijn welkom en maakt de voorpret alleen maar groter.
    Hey! Welkom!

    1 dag naar Disney World, en welk(e) van de 4 Disney parken willen jullie dan bezoeken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Welkom beide. Roadtrips zin mijn favoriet

    1-dags tickets koop je gewoon ter plaatse. Ze worden online niet aangeboden omdat er geen voordeel mee te behalen valt.
    Ze zijn wel degelijk online te koop en één van de (imho) niet te onderschatten voordelen daarvan is dat je voor wat betreft Disney World tickets in staat bent om 30 dagen vooraf je FastPass keuzes te maken, als je dit pas doet op de dag zelf zal je keuze een stuk gelimiteerder zijn.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Maartje en Rob

    Ken je dit in Crystal River? Glassbottom Kayaks!
    https://www.onlyinyourstate.com/flor...ign=newsletter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •