Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Autorijden in/door Miami

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard Bereikbaarheid Miami Beach

    Hallo,

    Wanneer ik de kaarten van Florida bekijk, krijg ik altijd de indruk dat je om naar Miami Beach te rijden, je eerst door volledig Miami city zelf moet "boren" (met allerlei files tot gevolg?) om uiteindelijk Miami Beach te bereiken.
    Heb ik dat goed voor of is dat niet zo?
    Tijdens de rit van omgeving Homestead naar Orlando, zouden we namelijk graag een blitsbezoek aan Miami Beach brengen, maar als dat echt zoveel traffic is om er te komen, dan misschien beter niet ...

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Bereikbaarheid Miami Beach

    Als je van Homestead naar Orlando rijd dan kun je het verkeer prima ontwijken, door niet de 1 tenemen, maar de turnpike. Je neemt dan de afslag Miami Airport, dat is de 836.Voorbij de airport blijf je dezelfde weg volgen, dan zie je al de borden Miami Beach. Buiten de spits is dit ongeveer 15 minuten rijden vanaf de turnpike. Als je Miami Beach hebt bekeken, kun je het beste een stukje naar het noorden rijden, en dan weer de turnpike nemen, en dus niet te lang langs de kust (1A1) blijven rijden, deze is langzaam.

    Op deze manier kun je prima een paar uurtjes naar Miami, en dan door naar Orlando.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 19:46. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •