Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 62

Onderwerp: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

  1. Top | #21
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Dag 5 en 6 staan online.

    www.florida-2019.blogspot.com

  2. Top | #22
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Jullie hebben toch nog een hoop kunnen doen ondanks dat het weer niet altijd mee zat.
    Have fun!

  3. Top | #23
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Dag 7 en 8 staan online. Mochten er tips zijn voor het enorme hoesten v Demi horen we t heel graag.

    www.florida-2019.blogspot.com

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Ik had op jullie blog gereageerd maar zie de reactie nu niet meer. In ieder geval super leuk om mee te lezen en alvast in de sfeer te komen voor mijn eigen vakantie over nog geen maand!
    Wat betreft Star Tours, er zijn inderdaad verschillende scenes die op verschillende manieren gecombineerd kunnen worden zodat je bijna altijd wat anders ziet.
    Vervelend dat Demi zo'n last van hoesten heeft. Als het een droge (kriebel)hoest is dan kan ze iets met codeïne proberen (paracetamol met codeïne bv) of Noscapine. Maar vaak moet je die hoestperiodes gewoon uitzitten en dat kan wel weken duren
    Beterschap voor Demi en veel plezier nog de rest van de vakantie.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Ik lees je blog altijd 's avonds dus nog niet gelezen, maar begrijp dat Demi zo hoest.
    Hoestte zelf afgelopen december zo erg, niets hielp, codeine niet, noscapine niet, wanhopig was ik.
    Uiteindelijk heb ik Nyquil gebruikt (had ik meegenomen uit Florida vorig jaar), alleen heb maar 1 tablet gebruikt, ze schrijven er dacht ik 2 voor.
    Hele nacht geslapen joh, al het hoesten werd onderdrukt. Daarmee haal je het probleem niet weg, maar je kan wel slapen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #26
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Dat is een goede tip van Cindy, kun je altijd proberen. Vorig jaar hoestte ik ook de longen uit mijn lijf op vakantie. We zijn toen naar zo'n walk inn clinic bij CVS geweest. Uiteindelijk niet zoveel mee opgeschoten. Daar zit geen dokter maar een soort nurse practitioner. Zij heeft mij wel antibiotica voorgeschreven en iets voor het hoesten. Maar dat was een zwak middel tegen het hoesten en hielp helemaal niet. Zij mocht ook geen paracetamol met codeïne uitschrijven. Dus is maar zeer beperkt wat ze daar (mogen)doen.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Dextromethorfan (zit in Nyquil) wordt volgens het Farmacotherapeutisch kompas afgeraden ivm onvoldoende effectief en mogelijk hallucinogene werking. Lijkt niet heel vaak voor te komen maar toch voorzichtig mee zijn lijkt mij. Hoesten blijft gewoon heel vervelend en er is heel weinig tegen te doen. Balen dat ze het net tijdens de vakantie heeft.

  8. Top | #28
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Thnx voor jullie tips !!! Ze heeft afgelopen nacht 14 uur geslapen. (zegt zelf vaak wakker te zijn geweest maar ben een keer of 8 gaan kijken en ze sliep als een roosje) Vanmorgen weer een stuk fitter opgestaan. Gelukkig !! Hoesten is er nog wel maar lijkt wat minder droog/kriebelig te worden we hopen dus dat het ergste achter de rug is.

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Wat fijn Ilse! Hopelijk blijft dat zo.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Dextromethorfan (zit in Nyquil) wordt volgens het Farmacotherapeutisch kompas afgeraden ivm onvoldoende effectief en mogelijk hallucinogene werking. Lijkt niet heel vaak voor te komen maar toch voorzichtig mee zijn lijkt mij. Hoesten blijft gewoon heel vervelend en er is heel weinig tegen te doen. Balen dat ze het net tijdens de vakantie heeft.
    Sowieso best wel heftig middel denk ik. Nam het alleen maar omdat ik al nachten heel slecht had geslapen, en ik voor het eerst na ziek te zijn geweest (iets anders) weer volle dagen moest werken en ik gewoon wanhopig graag wilde slapen om die dagen door te komen. En dat was gelukt
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •