Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 62

Onderwerp: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Slapen is het beste middel zeg ik altijd . (En soms lukt dat beter met wat hulp)

  2. Top | #32
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Ja dat is zeker waar. Heb der gisteren ook iets voor de hoofdpijn gegeven met een slaapmiddel erin. ( die koop ik elk jaar hier en die gaan mee naar huis, vind ze zelf erg fijn) dus nu was Demi er ook blij mee. Moet een keer kunnen hoor.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Slapen is het beste middel zeg ik altijd . (En soms lukt dat beter met wat hulp)

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Fijn dat Demi zich weer beter voelde.
    En welke zijn dat Ilse, welke je nu had gegeven? Vind het altijd wel fijn om in Florida mijn huisapotheek beetje bij te vullen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #34

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Leuke dagen weer Ilse. Dat je die Icon erbij hebt zitten komt nu mooi uit. Zoiets is net leuk voor een paar uurtjes ter onderbreking van een wat mindere dag.

    Het weer is nog niet veel hè? Zo jammer. Wij hebben bijna nog geen dag in een pretpark/waterpark af kunnen maken, want telkens rond de middag onweer en regen en dan zijn alle attracties gesloten. En dat duurt wel even.
    In tegenstelling tot onze ervaring van twee jaar geleden waarbij er ook korte buien waren maar het daarna weer mooi weer werd, merken we nu dat het toch eigenlijk wel de rest van de middag grauw en grijs blijft, het onweer en donkere luchten lang blijven hangen en er geen zonnetje meer komt. Echt balen.

    Ik geloof dat jij zei dat het vanaf morgen beter weer werd he. Ik hoop het want het is onze laatste volle dag. Welke weersites kun jij aanraden om de boel in de gaten te houden?

    Veel plezier morgen in Disney (en hopelijk met een goed werkende airco dan).

  6. Top | #36
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Dag 11n en 12 staan ook weer online, Pffff het gaat ineens hard met de dagen hier.

    www.florida-2019.blogspot.com

  7. Top | #37
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    En de volgende dagen staan er ook weer.
    Wat hebben we het toch goed hier.

    www.florida-2019.blogspot.com

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Hoi Ilse,
    Leuk reisverslag met foto's heb je geschreven.

    Ben wel benieuwd naar nog wat foto's van jullie huisje. Jullie hebben wel wat pech met de deur en airco en er steeds op moeten wachten.

    Waar hebben jullie de villa gehuurd? Ziet er met de jaccuzi er leuk uit.
    Ik ben vast wat aan het orrienteren zodat we misschien in januari wat kunnen boeken.

    Groetjes Marloes

  9. Top | #39
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    We huren al een aantal jaar via Homeaway. Als je in een van onze eerste blogs kijkt daar zie je de link van het huis staan en daar staan ook de foto's. Ik plaats ze nog in een later blog. Mara moet zeggen dat de foto's bij die link prima kloppen met wat we hier nu zien.

    Airco en deur was uiteindelijk goed opgelost en contact met eigenaar verloopt erg goed/snel.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marloes83 Bekijk Berichten
    Hoi Ilse,
    Leuk reisverslag met foto's heb je geschreven.

    Ben wel benieuwd naar nog wat foto's van jullie huisje. Jullie hebben wel wat pech met de deur en airco en er steeds op moeten wachten.

    Waar hebben jullie de villa gehuurd? Ziet er met de jaccuzi er leuk uit.
    Ik ben vast wat aan het orrienteren zodat we misschien in januari wat kunnen boeken.

    Groetjes Marloes

  10. Top | #40
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisverslag: Florida Ilse_ 28 juli

    Wat leuk om te fietsen in Celebration. Wij hebben tot nu toe altijd gelopen, maar de volgende keer gaan we ook maar eens fietsen denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •