Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syllvia Bekijk Berichten
    Wij boeken altijd via Booking of Expedia en hebben nog nooit een 'mindere' kamer gekregen.
    Verder heb ik een paar keer vergeleken met de site van het hotel, en kwam meestal op dezelfde prijs uit, dan maar via booking want dan kun je makkelijk annuleren.
    Hier hetzelfde, gebruik echter alleen Booking. En gebruik nog weleens kortingscodes, die worden continu gemeld op Alles Amerika forum. Scheelt toch.
    Had laatst hotel in Ft Myers, met 1 van de mooiste kamers op hoogste verdieping. Nooit een mindere kamer gehad.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Ik ben net klaar met het definitief vastleggen van de hotels voor mijn rondje Nevada - Utah - Arizona deze zomer.
    Ik had alle hotels al annuleerbaar geboekt bij Expedia met de bedoeling deze definitief te maken en zo nog iets te besparen.
    Uiteindelijk heb ik toch nog wat gewisseld van hotel omdat de recensies niet denderend waren.
    Hierbij heb ik echt overal gechecked op de laatste prijs en beste voorwaarden en in alle gevallen maakt het helemaal niets uit waar ik boek, overal exact dezelfde prijs.
    En omdat de hotels bijna allemaal van een andere keten / eigenaar zijn heeft rewards sparen weinig zin.
    Ik heb het hier niet over een hotel aan het randje van de Grand Canyon of midden in Monument Valley, deze zul je direct moeten boeken.
    Uiteindelijk heb ik alles bij Expedia geboekt en spaar ik daar punten, daar kan ik de volgende vakantie mijn eerste hotelovernachting mee betalen.
    Nou maar hopen dat ik niet in elk hotel de bezemkast toegewezen krijg, als dat gebeurd zal ik het hier zeker melden
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #13
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Het zou alleszins fijn zijn als de verhalen die de ronde doen hier ontkracht worden door het tegendeel te vernemen hier.

  4. Top | #14
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Trivago komt er op trustpilot niet zo goed uit. https://nl-be.trustpilot.com/review/www.trivago.nl

  5. Top | #15
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Booking com is niet veel beter: https://nl-be.trustpilot.com/review/www.booking.com

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Bij vorige vakantie's hebben wij ook altijd via expedia geboekt (en daarvoor via ebookers), maar ik kan niet zeggen dat we ooit een slechte kamer hebben gehad. Altijd de geboekte kamer, dus geen upgrades. Voordeel van expedia is inderdaad het sparen van de punten als je inderdaad allemaal hotels hebt van verschillende ketens. Ook hebben we via hotwire een aantal hotels geboekt. In eerste instantie hadden we het idee dan zul je wel echt de slechtste/kleinste kamers krijgen, maar ook hierbij hebben wij nooit een slechte kamer gehad. Integendeel een keer een prachtige kamer met een heel mooi uitzicht over zee (via hotwire). Maar vergelijken zal altijd nodig zijn als je de laagste prijs wilt hebben of een prijs die binnen je budget past.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Meestal boeken we bij booking.com. Nog nooit iets gemerkt van slechtere kamers. Ik geloof daar niet in.

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Ik heb in oktober/november alle hotels vastgelegd (bijna alles via Expedia) voor onze komende rondreis naar Noord-Oost Amerika (en vervolgens gaan we nog een week naar een villa in Florida). Op één hotelboeking in New York na, is geen enkel hotel significant goedkoper geworden de periode erna. Toevallig afgelopen week nóg eens alle hotels gecheckt, maar levert geen voordeel meer op. Tenzij ik de gratis annuleerbare boeking omzet naar niet-annuleerbaar, dan kan ik soms twee/drie tientjes per boeking besparen maar lever ik ook vrijheid in.
    Ik laat alles voorlopig dus nog gewoon op hetzelfde staan.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Rechtstreeks boeken van hotel of via booking site?

    Ik boek eigenlijk al vele jaren via bookings sites.
    Het meeste via hotels.com omdat ik daar een account heb en dan spaar voor gratis nachten.
    Moet wel natuurlijk bekennen dat als ik ergens goedkoper uit ben ik dan daar boek.
    Ook vaak krijg je via hotels.com een coupon voor bv. 10% korting en daar maak ik dan gebruik van ondanks dat ik dan geen punten spaar.
    Ik heb inmiddels 18 maal en gratis hotelkamer gescoord.
    O.a. daaruit blijkt dat ik royaal meer dan 200 maal een hotel/motel daar heb geboekt.
    En het aantal "miskleunen" is eigenlijk op de vingers van 1 hand te tellen.
    Wel spit ik aardig de referenties door.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •