Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Auto direct of shuttle met Kerst

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Auto direct of shuttle met Kerst

    Ik vlieg op 24 december naar Miami om vervolgens op 25 december naar Naples/Fort Myers te rijden.
    Normaal gesproken was ik altijd met mijn partner maar nu ga ik alleen. Dus ik moet én alleen de route naar het hotel zien te vinden én opletten in het drukke verkeer van Miami. Ik kom in het donker aan en zie ook niet zo goed in het donker.
    Kortom, allemaal redenen genoeg om eerst de hotelshuttle te pakken bij aankomst en pas de volgende dag de auto te huren.

    Ik ga er sowieso vanuit dat autohuur altijd open is, ook met Kerst, heeft iemand daar een idee van? Maar zou het voor de keuze nog uitmaken of ik ‘s avonds de 24e de auto haal of de 25e en dan heel vroeg?
    Ik heb bij National gehuurd via de emerald executive aisle. De huur had ik eigenlijk automatisch de 24e in laten gaan maar nu twijfel ik daar dus ernstig over.
    Misschien is het de 24e wel niet zo druk of juist wel? Ik heb echt geen flauw idee wat ik dan kan verwachten.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto direct of shuttle met Kerst

    Ik zou gewoon met National mailen of bellen en je vraag voorleggen. Je bent nog vroeg genoeg om je boeking te veranderen of een extra boeking te doen. De boeking bij National vervalt toch automatisch als je niet komt opdagen ( dus je oorspronkelijke boeking (als die bij wijziging duurder zou worden) zou ik laten staan).
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #3
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Auto direct of shuttle met Kerst

    Heb ongeveer hetzelfde. Landen op 10/09 om 1830u. Eerst naar hotel tegen luchthaven. De dag nadien wagen ophalen om naar Daytona te rijden. s Avonds vertrekken na 13 uren reizen voor een trip van 4 uur in een avondspits + het feit dat we pas rond middernacht in Daytona zouden aankomen was de doorslag om te kiezen om de wagen de dag nadien op te halen. En eerst te acclimatiseren tegen de luchthaven.
    Het feit dat we niet op Orlando zijn gaan vliegen, is dat Miami 300€ per persoon goedkoper was. 11/9 starten in Miami om in de namiddag naar Daytona te vetrekken. Relaxe start van de vakantie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •