Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 75

Onderwerp: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

  1. Top | #61
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Gelukkig weer goed thuisgekomen met wel een doorstart in Frankfurt. Dat hebben wij ook eens gehad en vonden we best wel eng. Bij ons lag het toen aan een flinke wind, ook niet fijn. Sterkte met de jetlag en bedankt voor het verslag. Het was leuk weer mee te lezen!

  2. Top | #62
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Oh bah.....die doorstart. Zou niks voor mij zijn. Wij hadden ook extra beenruimte bij Lufthansa, net achter de toiletten. Ik vind het vooral irritant dat mensen met kinderen (en ook zonder kinderen) de hele tijd rondjes lopen, voor langs de toiletten, of tussendoor en dan weer terug. Blijf gewoon zitten....(haha) En dn gewoon lekker gaan staan kletsen vlak voor jou, ivm de extra ruimte. GA WEG!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  3. Top | #63
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Bedankt voor t meelezen. Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die zich altijd rot irriteert in een vliegtuig. Ik heb wat rare vluchten (mensen) meegemaakt.... dan is trekken aan je stoel nog niet zo erg....er zat een keer een man voor me met de ergste roos die ik ooit gezien had en zijn stoel stond de hele reis naar achter en steeds dwarrelde die roos op mij.

  4. Top | #64
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Wij zijn dus niet de enigen die zich storen aan mensen die voor jou hun stoel zo maar ( zonder effe te vragen) naar achteren kantelen. Zo is al eens de iPad de grond op gedonderd omdat de kerel voor mij plots zijn stoel kantelde. Ik vroeg hem kordaat of hij in het vervolg niet eerst kon verwittigen. Hij keek me niet eens aan. Tweede keer wat geïrriteerd gevraagd, en meteen een stewardess bij me om te vragen of ik wat stiller wou zijn wegens nachtvlucht. Heb hem op de luchthaven, na de landing aan de valiezencarroussel, toevallig omver gelopen. Stom van mij dat ik geen sorry heb gezegd. Spijtig.
    Moraal van het verhaal : wat doe jij als er zo iets gebeurt? Ik kan me daar mateloos over irriteren ( zoals blijkt uit bovenstaande uitleg )
    Laatst gewijzigd door utah; 05-06-19 om 14:56.

  5. Top | #65
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Ik was op de heenweg lekker film aan het kijken. Degene die voor me zat had bekenden, familie/kennissen ofzo, in het vliegtuig. Die kwamen
    elke keer naar hem toe om te kletsen. Maar diegene bleef dan in het gangpad staan, en hield de rugleuning van die bekende vast. Waar dus mijn beeldscherm in zit.
    Dus elke keer als er iemand langs hem wilde leunde hij naar voren, en ging mijn scherm dus ook mee.
    Kan blikken geven die genoeg zeggen, dus op gegeven moment maar even "de blik" gegeven en toen was het klaar
    Maar kan bloedirritant zijn, mensen die heen en weer lopen. Enkele keer kan, doe ik ook weleens als ik stijve spieren heb. Maar ga op een gegeven moment
    lekker zitten en laat die rugleuningen met rust. En omhoog laten staan ja, zo vervelend als ze die naar achteren doen. Die mogelijkheid moeten ze uitschakelen vind ik.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    @Mave: die roos, ieuw...
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #67
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Elstars@ bedankt voor het meelezen en de leuke reacties
    Nicolea@ ja dat hadden wij ook, opeens stond er file en gingen mensen ook voor ons staan, dat was vervelend. Er was ook een vrouw die steeds met haar dochtertje naar de wc ging als de stewardessen net het eten aan het uitdelen waren. Ze konden dan niet terug naar de stoel. Ze bleven dan voor ons op hun hurken zitten en zaten te kijken hoe wij aan het eten waren....zucht...dat gebeurde met het diner en tijdens het ontbijt. Gelukkig bij het ontbijt zag de stewardess het en ze liep terug met de trolley om die figuren er door te laten.
    Mave@ ja precies je maakt rare dingen mee tijdens zo’n vlucht pffff....maar over het algemeen gaat het over het niet respecteren van elkaars rust en ruimte aan boord. Je zit zo lang met elkaar in een zeer kleine ruimte, dus rekening houden met elkaar is dan een kleine moeite. Neem nou bijvoorbeeld het afnemen van je rugzak en deze voor je uit dragen, zodat je niemand een ram voor het hoofd geeft als je plots omdraait.... Of de wc netjes achterlaten....
    Utah@ oh ja vreselijk is dat, ik kijk altijd even achterom of ik mijn stoel naar achteren kan doen, helaas is dat andersom nooit het geval. Sommigen gooien hun stoel al achterover zodra je net bent opgestegen....
    oh en wat ook vervelend is, als mensen opeens het luikje opendoen en opeens fel licht naar binnen schijnt...

    Er is trouwens een instagram pagina waarop foto’s worden geplaatst van gekke situaties aan boord, kan even niet op de naam komen

    Wij zijn in ieder geval weer een paar dagen thuis. Jetlag is nog volop aanwezig. Morgen ga ik weer aan het werk
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #68
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    En omhoog laten staan ja, zo vervelend als ze die naar achteren doen. Die mogelijkheid moeten ze uitschakelen vind ik.
    You got my vote!

  9. Top | #69
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Cindy@ oh vreselijk irritant als ze met elkaar komen kletsen in een vliegtuig. Op de heenweg hadden we op zich wel een aardige jongen naast ons zitten, waar we leuke gesprekken mee hebben gehad, alleen zijn vriendin zat ergens anders en ze kwam regelmatig naar hem toe om hem een kus te geven....en we zaten dus met extra beenruimte en ze kon er dus makkelijk bij....

    Ze zouden de stoelen sowieso wat minder rechtop moeten zetten en wat meer beenruimte ertussen....
    Met lange benen ben je bijna verplicht om extra geld neer te leggen voor beenruimte. Ik ben zelf niet zo groot, maar mijn man wel.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  10. Top | #70
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Houston- Bradenton 16 mei tm 3 juni 2019 Reisverslag van Stephie

    Ja dat zou fijn zijn. En heel vervelend dat je daartoe wordt gedwongen als je lang bent. Ben zelf gelukkig ook niet zo groot.
    En waarom vind iemand het nodig om in een vliegtuig elkaar een kus te moeten geven?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •