Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

  1. Top | #1

    Standaard Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

    Hi allen, ik ben het hele forum al aan het afzoeken maar ik zie ik zie het niet meer... we beginnen Orlando een week, daarna willen we via de westkust richting miami om daar nog 3 nachten te blijven. Hebben jullie tips qua locatie in de westkust te verblijven? Met vanaf daar leuke uitstapjes? Het liefst ongeveer in het midden. We willen niet teveel verhuizen vandaar het liefste 1 locatie.... horen het graag!!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

    Sarasota/ Bradenton zijn onze favo steden aan de Westkust. Vanuit deze plaatsen is Myakka State park goed te bereiken. Voor de rest heb je er prachtige stranden. Ook genoeg winkelcentra en een mooie outlet in Ellenton.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

    Naples is erg leuk! Wij zijn al een aantal keren in het Hyatt House/5th avenue geweest. Kinderen willen iedere keer terug haha. Zit een heel schattig schelpenwinkeltje tegenover, waar mijn jongste dol op is. Deze zomer gaan we weer. Naples heeft een erg leuke pier, je zit vlak bij de Everglades, Sanibel is op zich prima bereikbaar.

  4. Top | #4
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

    Wij zaten op Fort Myers Beach ook leuk, leuke winkeltjes en prima om een uitstapje naar Sanibel te maken of naar Lovers Key State park ,maar Naples is zeker ook heel leuk met inderdaad een mooie pier.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  5. Top | #5
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Help keuze accommodatie west Florida met twee peuters?

    Clearwater beach ook al verbleven. Mooie streek. Maar Naples blijft favoriet. Meet van daaruit de Everglades en in de avond dolfijnen spotten vanop Naples pier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •