Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Dat hadden wij dit jaar ook ineens. andere jaren nooit een probleem geweest. Nu dus beetje jammer van de extra kosten. Waren wel weer snel binnen dus dat ging prima !!
    Dat valt bij ons zelfs ook nog een beetje tegen. Heb ze de 15de al besteld maar nog geen melding of iets gehad dat ze op de post zijn.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeli Jafra Bekijk Berichten
    Dat valt bij ons zelfs ook nog een beetje tegen. Heb ze de 15de al besteld maar nog geen melding of iets gehad dat ze op de post zijn.
    Bij ons werd er gezegd dat het ongeveer 2 weken zou dure maar na 4 dagen waren ze binnen. !!

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Bij ons werd er gezegd dat het ongeveer 2 weken zou dure maar na 4 dagen waren ze binnen. !!
    Had je vooraf een mail gekregen dat ze op de post gingen of zat je ze zonder melding opeens in de brievenbus?

  4. Top | #14
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeli Jafra Bekijk Berichten
    Had je vooraf een mail gekregen dat ze op de post gingen of zat je ze zonder melding opeens in de brievenbus?
    Zaten ineens in de brievenbus..... Was wel gezegd dat er een mail gestuurd zou gaan worden maar die hebben we nooit gezien.

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Maarre... ik zie het probleem niet zo...
    Je hebt ze toch?? En nog snel ook...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Heb inmiddels een mailtje gehad en krijg als het goed is morgen mijn tickets.

  7. Top | #17
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Maarre... ik zie het probleem niet zo...
    Je hebt ze toch?? En nog snel ook...
    Wij hebben er ook geen probleem mee gehad. Was een vraag van Jeli Jafra hoe t bij ons was gegaan.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Ik zie nu dat ze een actie hebben: 14 dagen voor de prijs van 7 dagen. Er staat echter wel bij dat dit voor de Ieren en de Engelsen is. Zou ik dan toch die tickets kunnen bestellen?

    En zie ik het goed dat dit tickets zijn inclusief hoppermogelijkheid en waterparken?
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 01-02-20 om 17:36. Reden: Nog een vraag toegevoegd

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Ik zie nu dat ze een actie hebben: 14 dagen voor de prijs van 7 dagen. Er staat echter wel bij dat dit voor de Ieren en de Engelsen is. Zou ik dan toch die tickets kunnen bestellen?

    En zie ik het goed dat dit tickets zijn inclusief hoppermogelijkheid en waterparken?
    Deze vraag wordt regelmatig hier gesteld en tot nu toe is het geen probleem geweest. Die aanbieding is er trouwens altijd (al jaren) dus je hoeft niet gelijk toe te happen. Op de officiële Disney uk/ie website zijn dezelfde tickets te vinden (ook 7=14) voor ik dacht nog iets goedkoper. En die kan je direct aan je account koppelen (is via ATD ook geen probleem hoor).
    De tickets zijn heel erg inclusief: alle parken (ook de waterparken), hoppen, minigolf en photopass.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Tickets besteld! Nu afwachten wanneer ze binnenkomen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •