Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

  1. Top | #1

    Standaard Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Hoi,

    Heeft iemand ervaring met tickets voor de Disneyparken te bestellen via: https://www.attractionticketsdirect....resort-tickets ?

    Graag jullie ervaring en hoe het allemaal werkt.

    Groet, Jacqueline en Marco

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Paar keer verschillende tickets (ook Disney) bij besteld. Bestellen en dan sturen zij alles netjes in een mapje op met vaak nog een "reisgidsje" er bij.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Prima ervaringen mee.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Wij hebben vorig jaar ook alle tickets besteld bij ATD.ie
    Als ik mij goed herinner waren ze binnen een paar dagen binnen.
    We hebben ze toen gelijk toegevoegd in de DisneyWorld app. 30 dagen voor je eerste parkbezoek kun je dan de eerste 3 Fastpasses vastleggen. De dag erna weer 3 enz. Als je in een Disney hotel zit kan dit 60 dagen voor je eerste parkbezoek.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Al een aantal jaren daar de kaartjes besteld voor de diverse parken en elke keer weer een prima ervaring !!

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Uitstekende ervaring mee. Bestel daar altijd mijn tickets. (soms bij de .DE variant als de prijs daar gunstiger is)

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Gaat prima hoor. En je kan ook gerust voor de goedkoopste verzend-optie kiezen. Komt ook gewoon aan. Scheelt toch weer 26 euro
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Moet eerlijk zeggen dat ik de verzendopties ook niet zo nauwkeurig bekeken had en dus gewoon via standaard verzending geboekt had. Kreeg gisteren een mailtje dat het op deze manier niet mogelijk was de tickets te versturen, alleen digitaal(e-tickets lijkt me). Kreeg het verzoek toch even in te loggen en 26 euro extra te betalen(op een bedrag van 1500 voelt dat toch een beetje extra) maar een andere manier zat er helaas niet op(via de mail om gevraagd).

    Hopelijk heb ik ze snel binnen zodat ik me druk kan maken om de fastpass

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Dat is dan nieuw. Bij ons stuurde ze het zonder problemen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeli Jafra Bekijk Berichten
    Moet eerlijk zeggen dat ik de verzendopties ook niet zo nauwkeurig bekeken had en dus gewoon via standaard verzending geboekt had. Kreeg gisteren een mailtje dat het op deze manier niet mogelijk was de tickets te versturen, alleen digitaal(e-tickets lijkt me). Kreeg het verzoek toch even in te loggen en 26 euro extra te betalen(op een bedrag van 1500 voelt dat toch een beetje extra) maar een andere manier zat er helaas niet op(via de mail om gevraagd).

    Hopelijk heb ik ze snel binnen zodat ik me druk kan maken om de fastpass
    Dat hadden wij dit jaar ook ineens. andere jaren nooit een probleem geweest. Nu dus beetje jammer van de extra kosten. Waren wel weer snel binnen dus dat ging prima !!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •