Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Wij zitten van 1-8 augustus in Orlando en overwegen een sportwedstrijd te bezoeken. Mijn kinderen willen weleens een honkbalwedstrijd meemaken. En die sfeer willen wij weleens proeven natuurlijk.

    Heb dit al wel gevonden voor de Tampa Bay Rays.
    Volgens mij spelen zij wel een aantal wedstrijden thuis in de week van augustus dat wij in de villa zitten:
    https://www.mlb.com/rays/schedule/2019- ... eGame=true

    Zie dat de wedstrijden in Tropicana Field zijn. Dat is nog wel bijna 2 uur rijden vanaf Davenport/Orlando. Dat is dus wel even rijden. En dan zouden we er een dagje kust van moeten maken en afsluiten met een wedstrijd. Is een optie.
    Ze spelen dan tegen de Marlins of Blue Jays. Zegt me allemaal niets, maar goed.

    Ook vind ik dit schema van de Florida Fire Frogs. Als ik het zo zie spelen zij 1 augustus ‘s middags in Osceola County Stadium, dat is maar een halfuurtje rijden, scheelt nogal dus.
    http://www.milb.com/schedule/index.j...503&m=8&y=2019


    Nu hebben we nóg een andere optie, en dat is naar the Yankees in New York. Op onze eerste volle dag (avond ervoor laat aangekomen), spelen the Yankees thuis om 19.00 uur. Lijkt me geweldig, maar mijn twijfel zit em in de moeheid/jetlag omdat we net een dag er zijn. Ook kost het veel tijd natuurlijk. Als we in Orlando zitten hebben we ook wel een vol programma gepland, maar toch minder druk en is er dus meer tijd om naar een wedstrijd te gaan.

    Vragen:
    - zijn er meer websites waar ik kan zoeken naar wat er speelt in Orlando begin augustus?
    - wat zou je voorkeur hebben Tampa Bay Rays maar is verder weg of is dichterbij Fire Frogs ook net zo leuk?
    - is een avond of juist middagwedstrijd aan te bevelen?
    - of no doubt en kies voor the Yankees?
    - zijn er ook nog basketbalwedstrijden in augustus in Orlando? Want dan zouden we beiden kunnen doen.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    - zijn er meer websites waar ik kan zoeken naar wat er speelt in Orlando begin augustus? MLB.com maar Orlando heeft geen MLB team.
    - wat zou je voorkeur hebben Tampa Bay Rays maar is verder weg of is dichterbij Fire Frogs ook net zo leuk? Tampa Bay en kies dan een Family thema (heel leuk om mee te maken)
    - is een avond of juist middagwedstrijd aan te bevelen? Maakt weinig uit aangezien je zit in een stadion met overal Airco, maar aangezien je nog terug moet rijden zou ik een middag wedstrijd adviseren.
    - of no doubt en kies voor the Yankees? Zeker te overwegen, alleen een wedstrijd kan rustig 3,5 uur duren dan is het fijn als je fit bent.
    - zijn er ook nog basketbalwedstrijden in augustus in Orlando? Want dan zouden we beiden kunnen doen. Helaas niet!
    Laatst gewijzigd door mblokland; 27-02-19 om 11:39.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Dankjewel voor je reactie.
    Wat bedoel precies met een Family thema bij Tampa? Wij kunnen dan op 3 tot 7 augustus eventueel.

    En welke plekken raad je aan in Tropicana Field? Is bijv. vak 204-206-208 iets (of aan de andere kant)? Of kun je beter (mits betaalbaar) lager zitten op plekken 101-102-04-106-108 ofzo?
    Heb het idee dat de kaarten tegen Blue Jays goedkoper zijn trouwens.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Dankjewel voor je reactie.
    Wat bedoel precies met een Family thema bij Tampa? Wij kunnen dan op 3 tot 7 augustus eventueel.

    En welke plekken raad je aan in Tropicana Field? Is bijv. vak 204-206-208 iets (of aan de andere kant)? Of kun je beter (mits betaalbaar) lager zitten op plekken 101-102-04-106-108 ofzo?
    Heb het idee dat de kaarten tegen Blue Jays goedkoper zijn trouwens.
    https://www.mlb.com/rays/tickets/pro...amily-fun-days 4 augustus zou kunnen, de kids krijgen dan gratis een rugzak. Wij hebben met de kids in de 13X range gezeten (28$). Is prima voor de sfeer maar de kaartjes van $20 34x is ook prima!

  5. Top | #5
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Ik denk dat de beleving van een wedstrijd belangrijker is dan echt de wedstrijd zelf, zeke4 omdat je aangeeft er minder verstand van te hebben welke clubs er spelen.

    tenzij je een echt grote fan bent van een van de teams zou het niet zoveel uit hoeven te maken welke wedstrijd (als is er wel zeker verschil in beleving tussen yankees en een Orlando team, alleen al qua stadium en historie).
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Ja, wie tegen wie moet zegt me weinig, al is the Yankees dan natuurlijk wel bekender en spraakmakender.
    Maar het is eerder ook de beleving in zijn totaliteit, als je een onbekend team hebt en een nagenoeg leeg stadion, draagt dat niet bij aan sfeer, lijkt me.

    Zie het inderdaad op 4 augustus die Family. Maar ik heb pubers van 12 en 15 dus die lopen niet echt warm meer voor een rugzak hahaha. En ik ben er ook nog niet zo over uit, want handiger is een middag- of avondwedstrijd.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Het is wel echt heel leuk om mee te maken. Wij zijn 2 jaar geleden met toen 2 kids van 17 en 13 naar de Rays geweest, toen ook tegen de Yankees. Wij reden vanaf Cape Coral, ook goed anderhalf uur rijden. Was wel te doen. S middags naar St Pete Beach geweest. Het is wel ijskoud in het stadion, daar hadden wij ons in vergist, van ellende maar Rays sweatshirts gekocht...maar een aanrader om te gaan!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    Een wedstrijd bij de Rays is heel leuk. Hebben wij een paar jaar geleden gedaan. We kozen voor een middagwedstrijd, want toen konden we nog voor de avond terug naar de villa. De sfeer er omheen is erg leuk.
    Gewoon doen, een echte aanrader.

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    We hebben besloten dat onze voorkeur uitgaat naar een wedstrijd van The Yankees in New York zelf. Dat is toch wel de ultieme beleving, denk ik. Maar omdat dit dus op onze eerste avond is, willen we het laten afhangen van hoe we ons voelen gezien de jetlag. Van de andere kant hoeven we alleen maar uit te rusten en op een stoeltje te zitten met wat eten en drinken erbij. Dus hopelijk trekken we dat.
    Maar het hangt er ook vanaf of het droog weer is. Daarom kopen we vooraf geen kaarten, maar doen we dat we op de dag zelf dan bij het stadion. Kunnen we vantevoren op de officiële website wel checken of er nog kaarten zijn, neem ik aan.

    Mocht dit em niet worden, dan schuiven we de honkbalwedstrijd door naar ons verblijf in Orlando. Dan zou een avondwedstrijd van de Tampa Bay Rays in Tropicana Field iets zijn. Dit zouden we dan nl. kunnen combineren met óf Busch Gardens óf een dolfijnentocht met Little Toot in Clearwater (dat lijkt ons nl. ook leuk en twee jaar geleden hebben we dat niet gedaan).

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Sportwedstrijd Orlando zomer 2019

    En nog geweest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    We hebben besloten dat onze voorkeur uitgaat naar een wedstrijd van The Yankees in New York zelf. Dat is toch wel de ultieme beleving, denk ik. Maar omdat dit dus op onze eerste avond is, willen we het laten afhangen van hoe we ons voelen gezien de jetlag. Van de andere kant hoeven we alleen maar uit te rusten en op een stoeltje te zitten met wat eten en drinken erbij. Dus hopelijk trekken we dat.
    Maar het hangt er ook vanaf of het droog weer is. Daarom kopen we vooraf geen kaarten, maar doen we dat we op de dag zelf dan bij het stadion. Kunnen we vantevoren op de officiële website wel checken of er nog kaarten zijn, neem ik aan.

    Mocht dit em niet worden, dan schuiven we de honkbalwedstrijd door naar ons verblijf in Orlando. Dan zou een avondwedstrijd van de Tampa Bay Rays in Tropicana Field iets zijn. Dit zouden we dan nl. kunnen combineren met óf Busch Gardens óf een dolfijnentocht met Little Toot in Clearwater (dat lijkt ons nl. ook leuk en twee jaar geleden hebben we dat niet gedaan).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •