Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Zonnebrandcreme

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Zonnebrandcreme

    Hai, deze zomer ga ik met mijn gezin naar Florida. Nu zijn mijn jongste dochter en ik nogal gevoelig voor verschillende bestanddelen in zonnebrandcremes en hebben we na veel uitproberen, het minste kast van Garnier Ambre Solaire Kids Sensitive. Hier vrijuit te verkrijgen, maar toevallig in de USA ook? Op internet kan ik weinig tot niet vinden. Anders moet ik straks voor 3 weken zonnebrand meenemen en we moeten toch flink smeren in Florida in de zomer.....

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Tip: kijk eens op de site van diverse supermarkten (walmart, publix, target) als je het daar niet vind zou ik het meenemen. Waarom is dat een probleem? De lege koffer ruimte die je de terugreis dan hebt kan je vast met kleding vullen

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Wij zijn in FL ook al op zoek geweest naar Ambre Solaire. Alleen maar haarproducten van Garnier gevonden. Mocht je nog een goede en dermatologisch verantwoorde zonnebrand zoeken om mee te nemen dan kan ik je de zonnebrand van dr. Jetske Ultee aanbevelen (Google op Uncover Skincare). Die heeft zelfs een literverpakking.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Die van Jetske Ultee hoor ik ook vaak goede verhalen over.
    Ik snuffel vaak bij de zonnebrand producten in Walmart/Walgreens/CVS. Maar zou zo niet weten of ze dit daar verkopen.
    Weet wel dat het dan ook echt op hun website zou moeten staan, dit product.
    Succes!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Tip: kijk eens op de site van diverse supermarkten (walmart, publix, target) als je het daar niet vind zou ik het meenemen. Waarom is dat een probleem? De lege koffer ruimte die je de terugreis dan hebt kan je vast met kleding vullen
    Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

    Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NaMiSe Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

    Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?
    Je kunt Neutrogena Sensitive Skin Broad Spectrum SPF 60+ proberen, zelf geen ervaringen mee, maar heeft wel goede reviews en is oa. verkrijgbaar bij de Walmart. Deze zijn ook in NL te bestellen zodat je eerst uit kunt proberen of je dochter er tegen kan.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NaMiSe Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

    Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?
    O wow dat is wel heel slecht zeg

    Kleine tip: via sites als https://hide.me/nl/proxy (kies USA) kan het vaak wel.

    En qua zonnebrand kies ik vaak iets zonder alcohol, is toch vaak wat prettiger omdat het de huid niet uitdroogt. Hoewel zo'n spuitbusje ook wel perfect is voor even snel onderweg!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Ik zou het mee nemen vanuit Nederland, zoals al gezegd, op de heenweg vaak ruimte over in de koffer, en loop je daar niet in je kostbare vakantietijd, alle etiketten te lezen op zonnebrand flessen, beter is vakantie vieren
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    @Mattie
    Bij mij werkt de link niet.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Zonnebrandcreme

    Je krijgt eerst een promo pagina voor je neus, daar kun je weer op de link Gratis proxy klikken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •