Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Rondreis augustus 2018

  1. Top | #1

    Standaard Rondreis augustus 2019

    Na vorig jaar mei 2 weken naar Florida te zijn geweest, en een geweldige vakantie te hebben gehad. Mogen wij dit jaar ook zeggen dat we naar Florida gaan! Ditmaal in augustus. We vliegen heen en terug via Miami maar we zullen hier de minste tijd doorbrengen dit omdat het ons vorig jaar het minste beviel. Wel willen we langer blijven aan de westkant, voor ons het leukste gedeelte.

    ons schema ziet er voor alsnog zo uit.

    4 t/m 5 aug Miami
    5 t/m 12 aug Davenport Villa gehuurd
    12 t/m 15 aug St petersburg
    15 t/m 20 aug Bonita springs Trianon bonita bay
    20 t/m 21 aug Homestead
    21 t/m 24 aug Marathon
    24 t/m 25 aug Miami

    In Davenport verblijven we wat langer omdat we hier graag in de buurt willen gaan Kayakken, Tuben enz alleen we weten nog niet echt waar dus tips zijn welkom. Ook willen we naar een attractiepark en we denken aan animal kingdom en volcano bay ( vorig jaar alle universal parken geweest en magic kingdom) Volcano bay beviel ons enorm!

    Aan de westkant zijn we nog opzoek naar wat tips voor mooie stranden, vorig jaar Siesta Key geweest ( echt Super!) en Fort Myers beach maar nu willen we andere plekken ontdekken.

    Het aftellen is in ieder geval begonnen

    Romano
    Laatst gewijzigd door Romano van den Bogaardt; 27-01-19 om 14:12.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Rondreis augustus 2018

    Leuke rondreis! Ik denk alleen dat je augustus 2019 bedoelt?

  3. Top | #3

    Standaard Re: Rondreis augustus 2019

    Augustus 2019 inderdaad haha! Kon alleen niet zo snel vinden waar ik het kon aanpassen

  4. Top | #4
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Rondreis augustus 2018

    Wat leuk Romano! Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst in Florida geweest. Eerst 5 dagen New York en daarna doorgevlogen naar Orlando, vanwaar we een rondreis gemaakt hebben. Wij gaan dit jaar ook in Augustus naar Florida maar blijven dan 2 weken in Kissimmee.

    Wij gaan ook zeker naar Volcano Bay omdat we daar de vorige keer geen tijd voor hadden. Lijkt me echt heel gaaf! Wij hebben toen Animal Kingdom gedaan wat ons enorm bevallen is (vooral Pandora) en Universal studio’s de 2 parken op 1 dag.

    Dit jaar hoop ik ook nog bij Tampa met zeekoeien te zwemmen, hoop dat er genoeg zijn en dat het niet te ver rijden is. Verder moeten we nog bekijken welke parken we nog meer willen bekijken.

    Veel plezier verder met plannen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •