Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hulp huren auto

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Hulp huren auto

    Hallo allemaal,

    In april gaan wij voor de eerste keer naar Florida. Nu zat ik te kijken naar het huren van auto’s en viel het me op dat het erg duur is (vooral in vergelijking met de prijzen die ik bij jullie zie). Weten jullie wellicht nog een mooie aanbieding? Wij komen 19 april aan en vertrekken 4 mei, zijn met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 8 jaar). We willen graag een standard of midsize SUV.

    Mijn dank is groot

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Er staat heel veel info op dit forum maar begin hier eens https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
    Alamo, online inchecken dus geen lange rij na aankomst in Florida, prima prijs en bij bovenstaande link een nog een tank benzine erbij.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Ik ben voor exact dezelfde periode omgerekend €27 per dag kwijt bij alamo/brits.
    je moet op het juiste moment toeslaan is mijn ervaring.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Top! Dan hou ik het even in de gaten. Wat voor een auto hebben jullie gehuurd?

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Tja, ik heb voor €43,- per dag een full size suv bij alamo brits ( in augustus al geboekt) Maar die prijs is daar nu bijna verdubbeld.
    Dus daar heeft Melis nu niets meer aan.
    Ik zou zsm een auto vastleggen (annuleerbaar) en de prijzen in de gaten houden. Over het algemeen gaat de prijs niet meer omlaag naarmate de vertrekdatum naderd.
    Als je bij bovenstaande link helemaal doorklikt naar de reservering kun je ook kiezen voor “pay on location”
    Geen aanbetaling en zo te annuleren, voor dezelfde prijs en mét online inchecken (skip the counter)

    Eventueel zou je je nog kunnen verdiepen in het National verhaal https://forum.allesamerika.com/viewt...p?f=30&t=61731

    Daar kun je dan je auto zelf uitkiezen en met een beetje geluk staat er een standard suv tussen. Voordeliger dan Alamo
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Met een midsize SUV kom je een eind. Bovendien net zoals aangeraden skip de counter doen, zeker de eerste keer. Dan loop je ook niet het risico dat ze allerlei extra’s aan proberen te smeren. Onze ervaring is bij ALAMO, als er bij de midsize er geen staat die je wilt en je meldt dit aan een medewerker in de garage; dan mag je een fulsize voor hetzelfde geld uitkiezen. Dit inmiddels al drie keer gehad op MCO en TPA. Succes!

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Ps dit was ook een midsize suv, geboekt op 1-8-2019

  8. Top | #8
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Bij Alamo Brits kun je voor die periode een Premium SUV huren voor een leuk bedrag, € 795,00, bijvoorbeeld een BMW X3.
    https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/
    Bij de link van American Vacations is een Standard SUV net zo duur.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Bij National kost een EC aisle pick voor jouw periode op MCO $490.
    wil je gegarandeerd een Standard Size SUV (met 4 personen zou ik een midsize afraden) $688.

    je zou twee boekingen kunnen maken: eentje voor de auto die je wilt en eentje met vrije EC Aisle keus: de kans is groot dat je met een Standard SUV (of groter) wegrijdt voor die $490.

    een Ford Explorer (of zoals bij PenPe een Ford Expedition(!)) behoort met een beetje lief vragen absoluut tot de mogelijkheden als aisle pick.
    als dit niet lukt loop je alsnog naar de rij met Standard SUV’s en neem je de duurdere reservering mee.
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Hulp huren auto

    Hoi,

    Wij gaan 21 april tot 7 mei. Wij hebben met behulp van dit forum en het alles Amerika forum en Terpies ook een auto geboekt bij National Emerald Club. Wij zijn via deze fora executive elite member geworden. Ik betaal nu $542 voor gegarandeerd een full sIze en keuze uit de executive area. Check deze site om te zien hoe de emerald club werkt. https://www.emeraldaisle.com Er kunnen dus premium auto’s staan en fullsize SUV’s etc.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •