Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Parkeren Marlins

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Parkeren Marlins

    In augustus willen wij een wedstrijd van de Marlins bezoeken. Wij zijn dan op doorreis en zullen bagage achterin de auto hebben staan. Weet iemnd een bewaakte parkeergelegenheid in de buurt van het stadion?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Parkeren Marlins

    Hai Marco,
    Wanneer je via de Marlins website je kaarten besteld kun je ook een gereserveerde plek erbij afnemen, wij hebben dit in augustus gedaan en ik had van te voren opgevraagd en uitgezocht welke parkeerplaars het beste was, als je deze garage neemt: First Base Garage (reserved) dan sta je volledig beveiligd, ongeveer 20 man staan er om alles te controleren zelfs met spiegels onder je auto ook tijdens de wedstrijd, tegenover het stadion, 1 min lopen, hier betaal je $30 voor, kost je wat maar dan heb je ook wat.
    Hou rekening met uitrijden dan echt alles om het stadion is afgesloten en je minimaal een uur kwijt bent om weg te rijden.
    Stadion is nooit uitverkocht dus je zou op daar tickets kunnen aanschaffen maar die parkeergarage is redelijk snel vol, aangezien hier ook de spelers en staf van de Marlins staan.
    Hoop dat je hier wat aan hebt en mocht je meer jnfo nodig hebben let me know.
    Veel plezier gr Alex
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-19 om 01:23.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Parkeren Marlins

    Duidelijke reactie. Dank daarvoor. We gaan eens kijken wat de beste optie zal zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •