Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: geslaagd voor examen in Disney World

  1. Top | #1

    Standaard geslaagd voor examen in Disney World

    Wij gaan in februari 2019 voor het eerst naar Disney World Orlando. Op 14 februari wordt mijn jongste zoon 30 en mijn oudste zoon hoopt vlak voor we vertrekken te slagen voor zijn examen. Voor verjaardagen zijn er genoeg mogelijkheden om er iets speciaals van te maken, zoals de buttons en verjaardagsmutsen. Weet iemand of er ook zoiets bestaat voor het slagen voor je examen?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Naast de verjaardagsbuttons zijn er ook andere opties zoals de 'I'm celebrating' button. Dan schrijven ze de reden er gewoon bij. En uiteraard mag iedereen een '1st visit' button

    Happy Birthday
    Feel the full extent of your special and magical day, as cast members and characters wish you best on your special day! You will feel like a true Prince or Princess when everyone wants to help you celebrate your birthday.

    Happily Ever After
    Engaged? Just married? “Ear” marking an anniversary? Let the world know of your loving commitment, as you and your partner continue living Happily Ever After!

    1st Visit
    Is it your first time in the park? Help let everyone know that you are celebrating your first magical experience! This is a momentous occasion for you and your fellow travelers, so let the word go out that you made it for your first visit!

    I’m Celebrating
    Graduating? Family reunion? Are you just happy to be in the happiest place on Earth? Pick up an “I’m Celebrating” button and a cast member will write in your special reason!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    ik dacht dat Disney ook soort van graduation caps hadden (gewoon te koop in de winkels) https://www.google.com/search?q=disn...ENN5CcR1OYPUM:

  4. Top | #4

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    ik dacht dat Disney ook soort van graduation caps hadden (gewoon te koop in de winkels) https://www.google.com/search?q=disn...ENN5CcR1OYPUM:
    Die had ik online inderdaad al gezien, maar worden alleen geleverd in de VS. En aangezien de levertijd minimaal 4 á 5 werkdagen is, zouden we hem niet op tijd binnen krijgen als we hem bestellen op de eerste dag van onze vakantie. Het zou inderdaad mooi zijn als die graduation caps gewoon in de winkels te koop zijn.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Als het niet perse Disney hoeft te zijn dan kun je ook naar een winkel als Party City.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Als het niet perse Disney hoeft te zijn dan kun je ook naar een winkel als Party City.
    Disney vinden we wel het leukst. Maar voor alle zekerheid nemen we toch maar een gewone zwarte graduation cap mee. Mochten we niet kunnen slagen in WDW hebben we in ieder geval iets.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Je kan ze ook van te voren bestellen en af laten leveren in je hotel!

  8. Top | #8

    Standaard Re: geslaagd voor examen in Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Je kan ze ook van te voren bestellen en af laten leveren in je hotel!
    ok, dank je wel. Daar gaan we inderdaad even naar kijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •