Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Keuzestress villa’s

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Keuzestress villa’s

    Hallo,

    Alvast even sorry, want ik post niet zo vaak, wel lees ik al jaren mee.
    Graag wilde ik jullie een vraag stellen. Mijn man en ik huurden vroeger altijd dezelfde villa als we in Orlando waren. De eigenaar heeft echter een paar maanden geleden beslist om zijn huis te verkopen. We zijn dus op zoek naar een nieuw huis.
    Uiteraard hebben we zowat iedere boekingssite al uitgespit, maar het is zo moeilijk kiezen. Daarom wilde ik vragen: welke villa zouden jullie aanraden? Waar logeren jullie graag? Welke communities vinden jullie echt een aanrader? Met welke eigenaren is het contact altijd prima verlopen? Zijn er misschien forummers met een huis onder de Floridiaanse zon die nog plek hebben van 11/11/2019 tot en met 02/12/2019?

    We horen het graag!
    alvast bedankt,
    Elke en Remco

  2. Top | #2
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Keuzestress villa’s

    hoi Elke en Remko wij hebben nog ruimte op jullie gewenste datum. kijk even op onze site of facebook pagina wat je van ons huis vind. florida-villadavenport.ml/ https://www.facebook.com/floridavilladavenportCarla/ groetjes arno.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Keuzestress villa’s

    Het is allemaal zo persoonlijk, qua wensen en ligging, dus dat word een lastige.
    Wij zitten al jaren tot volle tevredenheid in Orlando Sun in Lindfields.
    Helaas is die niet vrij op jullie datums. Dat weet ik heel zeker, want dan zitten wij er (weer, net als nu )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Keuzestress villa’s

    Hey Arno,
    erg bedankt voor de reactie. Jullie huis ziet er erg leuk uit. Helaas hebben we onverwacht snel zowaar al een plekje gevonden. Maar we houden die van jullie zeker in de gaten voor de toekomst.
    Groetjes,
    Elke en Remco

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Keuzestress villa’s

    Hey Gerrit,

    Wat ben jij slecht, mensen zo jaloers maken ��. Geniet er maar van, zou ik zeggen, al lijkt me dat een compleet overbodige opmerking ��.
    Je hebt wel helemaal gelijk, het is echt lastig en persoonlijk om te kiezen. We hadden alle boekingssites al een keertje doorlopen, ik had hier de sticky al een keertje doorgenomen, maar knopen doorhakken konden we niet.
    En het huis waar we vroeger zaten, was echt off limits, het is gelegen in een wijk voor permanente bewoning en de nieuwe eigenaar woont er ook gewoon. Bovendien staat er dan in de wijk eigenlijks niks anders te huur.
    Intussen zijn we wel onder dak, sneller dan we zelf verwacht hadden. Eindelijk kunnen we dus beginnen aftellen.
    Misschien komen we elkaar daar wel tegen, zou leuk zijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •