Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Flysmarter.nl

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Flysmarter.nl

    Iemand van jullie ervaring met ticket tussenboekingssite Flysmarter? Is Deense boekingssite. Hebben slechte recensie op trustpilot. Mooie ticketprijzen voor AMS-BOS met BA heen en retour MIA-AMS met Iberia.
    Dank voor de reacties!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Met slechte recensies zou ik persoonlijk gewoon verder zoeken..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Ik heb mijn tickets voor komende zomer geboekt bij Flysmarter.nl.
    was niet op de hoogte van slechte recencies op het web (dom dom dom).

    ik had mijn tickets echter binnen een half uurtje in de mailbox en kan mijn reis gewoon inzien en aanpassen (stoelen) op de sites van BA en AA.

    heb nu natuurlijk wel gekeken... recenties gaan over de .dk site ipv .nl maar gok dat dat een en dezelfde is.
    viel me wel op dat veel klachten gingen over het niet kunnen wijzigen van de goedkope tickets. Dat is iets wat je veel ziet bij de goedkoopste tickets. Ook wanneer je rechtstreeks bij de airline boekt!

    wij vliegen pas in augustus, maar ik zal proberen eventuele goede en slechte ervaringen in dit topic te delen.
    tot zover: geen klachten en goede prijs!

  4. Top | #4
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Had slechte recencies ook niet gezien geboekt via Flysmarter.nl
    AMS-DWF-MIA en retour MIA-DWF -AMS

    3 personen totaal 1686 dus een prijs waar wij blij mee zijn, vliegen ook juli/augustus
    e tickets direct binnen met bagagevermelding, en plaatsen geboekt voor het gedeelte met American Airlines.
    Had al geboekt op 4-12-2018, we gaan het zien!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Heb ook geboekt, met een prijs waar ik heel blij mee ben
    Heb stoelen voor de 2 vluchten met American Airlines al gratis vast kunnen leggen
    De 2 vluchten met British Airways , daar doe ik dat 24 uur van te voren..dan is het gratis. Zoonlief is al 16 dus neem ik de gok van het niet naast elkaar zitten.
    Heb 1145,00 EUR in totaal betaald voor vlucht 9/7 naar Philadelphia rechtstreeks, Na een week vliegen we dan door naar Miami .
    29/7 gaan we weer naar huis

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Zag net trouwens dat op de rekening van mijn CC staat aangegeven dat het bedrag voor de tickets is overgemaakt naar het Zweedse AOB tickets.

    deze komt een stuk beter uit de verf op trustpilot als de Deense versie van Flysmarter.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Flysmarter.nl

    Nou laat je niet verleiden om extra te betalen voor de Gold variant. Ze wekken de indruk dat ze tegen betaling van 20 euro pp extra voor jou stoelen kunnen boeken, maar als je dat via de slecht Engels sprekende en moeilijk verstaanbare klantenservice probeert dan kom je er achter dat ze dat alleen kunnen als de maatschappij dat toestaat aan deze klantenservice. Einde van het liedje heb ik het zelf via de site van United en Lufthansa kunnen regelen (en daar dus weer kunnen betalen voor een stoelreservering). Geldklopperij dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •