Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

  1. Top | #1
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Treinreizigers moeten dit weekend rond Amsterdam rekening houden met flinke overlast door werkzaamheden. Schiphol is per trein morgen zelfs helemaal niet bereikbaar.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Daarom ga ik nooit met de trein. Totaal onbetrouwbaar.
    Boycotten die amateurs

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Niet handig inderdaad voor zo'n grote luchthaven... Heb zelf toevallig vorige week mijn Voordeeluren abonnement (dat 40% korting geeft op treinreizen) opgezegd.
    Ga steeds minder vaak met de trein, en pak vaker de auto.
    Laatste keer naar en van Schiphol ook de trein gepakt, maar werkte ook allemaal niet echt lekker. Er is altijd wat met de trein lijkt wel.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Taxi? Wij zijn goedkoper uit met een taxi heen en terug dan met parkeren. Sommige bedrijven hebben speciale tarieven.

  5. Top | #5
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Wij wonen dan ook redelijk dicht bij Schiphol in de buurt en als we vanaf Schiphol vertrekken nemen we zeker op de heenweg een taxi.
    En de laatste 2 keer zijn we uitgeweken naar Düsseldorf, uiteraard omdat de tickets voordelig waren maar ook het parkeren daar kost vele malen minder dan bij Schiphol.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: waarschuwing voor degenen die vertrekken 17 of 18 november en reizen met de trein

    Taxi kan ik ook nog nemen. Kost me EUR 75,= voor een retour, met Schiphol Travel taxi. Ga dat komende mei ook weer doen. Ga dan 2 weken, parkeren is dan duurder.
    In januari ga ik een weekje weg met Cor en Don, en daar kon ik dan voor EUR 49,= een week parkeren boeken op hun eigen parkeerplaats, dus dat gedaan.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •