Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Disney's Memory Maker

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Disney's Memory Maker

    Aanstaande meivakantie gaan we (helaas maar voor) 13 dagen naar Orlando.
    Nu lijkt me een memory maker wel een keer leuk om te doen, maarrrr, we gaan als we aankomen eerst 5 dagen in Grand Floridian (en hebben dan magic bands natuurlijk), daarna de korte Disney cruise van 4 dagen (dus geen magic bands toch) en daarna nog 6 dagen in the Beach Club (en dus weer nieuwe magic bands).
    De Memory Maker is gekoppeld aan je magic band begrijp ik. Maar omdat wij helaas 2 verschillende magic bands zullen krijgen, moet ik dan ook 2x een memory maker kopen?
    Iemand ervaring hiermee?
    Zouden we bijv de oude magic bands mee kunnen nemen als we van de cruise komen en nieuwe magic bands krijgen of zullen die non actief zijn oid?

    Groetjes,
    Angelina

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Niemand bekend mee?

  3. Top | #3
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Ik denk dat je misschien beter contact op kunt nemen met Disney.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Van de officiële Disney site:
    You may also need to link any MagicBands or cards that you used at the Disney PhotoPass locations to view and download your photos.
    Dus gewoon alle Magic bands aan je memory maker linken via je Disney account!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-15 om 23:28. Reden: q

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Je kunt al je magic bands aan je account koppelen. Maar eerlijk is eerlijk; voor het gemak hebben wij afgelopen zomer de 2e set magic bands alleen gebruikt voor het hotel en de disney tickets op de eerste set laten staan.

  6. Top | #6
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Wij gebruiken ieder jaar dezelfde magic bands. We hebben geen nieuwe gekregen. De oude tickets staan er nog op en de nieuwe voor dit jaar ook al. Dus als het goed is krijg je geen nieuwe.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Wij gebruiken ieder jaar dezelfde magic bands. We hebben geen nieuwe gekregen. De oude tickets staan er nog op en de nieuwe voor dit jaar ook al. Dus als het goed is krijg je geen nieuwe.
    Het bestaat toch pas een jaar ofzo?

  8. Top | #8
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Het bestaat pas een jaar.
    Je kunt op je account gewoon alles op 1 magic band zetten.
    Ik weet niet op welk cruise schip je zit maar het is zelfs mogelijk om daar je magic band te gebruiken. Soms voor te betalen (ipv je kaart die normaal daar gebruikt wordt) en soms voor extra disney magic. (zoals een speurtocht met je magic band)
    Laat je voorlichten als je je bands krijgt bij je eerste hotel. Ze helpen je graag
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Op de schepen van Disney wordt de Magic Band niet gebruikt. Je krijgt daar een key to the world kaart. De kinderen krijgen voor de kidsclub wel een band maar die is anders dan de magic band. De magic band wordt nu meer dan een jaar gebruikt, er was een vrij lange testperiode.<br>als je in een Disney hotel verblijft, krijg je voor iedere reservering een nieuwe band. Je kan wel alles op 1 band laten zetten. Ik weet niet of je fotopakket nog geldig is voor de volgende reservering. Is dat ook niet per reservering of als je binnen korte tijd weer een reservering hebt is het dan nog geldig? Geen idee?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    32

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Je krijgt bij de memory maker ook gewoon een pasje (thuisgestuurd indien je die vooraf besteld), die je aan je account koppelt. Dus hoeft niet perse aan een magic band.

    Wij hebben de memory maker nu ook en hebben er absoluut geen spijt van. Prachtige foto's van de kinderen en met het hele gezin zonder gehannes en gezeul met de goede fotocamera, vragen of iemand een foto van je wil maken enz. Ts miet goedkoop maar als je meerdere dagen naar WDW gaat haal je het er wel uit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •