Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 189

Onderwerp: Mobiele telefonie

  1. Top | #71
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Je kan het ook bij de instellingen zien "over toestel" heet het geloof ik. Maar de S9 (zonder + of dual sim) die nu te koop staat op de Samsung site is de G960F. Hij staat op de website: https://www.frequencycheck.com/carri...-united-states
    Of de banden op de Samsung site:

    • 4G FDD LTE
      B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B13(700), B17(700), B18(800), B19(800), B20(800), B25(1900), B26(850), B28(700), B32(1500), B66(AWS-3)


    Tja in theorie zou dat dus moeten werken. Je telefoon is in elk geval supported. Allicht was er bij jou iets anders aan de hand maar mijn telefoon had precies dezelfde banden en ik had prima internet. Of had je toevallig de AT&T Arieli kaart? Ze werken namelijk via het T-mobile netwerk via de standaard SIM en door daarna via T-mobile zelf een SIM te kopen heb je in elk geval bewezen dat het niet aan je toestel ligt. Allicht hadden ze een verkeerd abo geactiveerd met alleen 2G? Hm ik zou er toch nog eens achteraan gaan hoor. Allicht even verwijzen naar het feit dat een SIM van T-mobile zelf wél goed werkte.
    Heb even gekeken bij de instellingen, en het is idd de SM-960F
    Dank je wel voor het uitzoeken!
    En ja, had een AT&T kaartje, dacht zelf dat het daar aan lag.
    Van Arieli kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord. Want daarom mailde ik ze ook, wilde graag weten waar het nu aan lag. Maar kom daar niet echt achter.
    Vind het i.i.g. netjes dat ik mijn geld terug heb. Stond gisteren op mijn Paypal account.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #72
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Om het verhaal dan even compleet te maken:

    AT&T Gebruikt de volgende banden:
    B2 (1900)
    B4 (1700/2100)
    B17 (700)
    B30 (2300)

    2,4,17 worden ondersteund maar B30 niet. Goed je support 3/4 banden dus je zal op z'n minst iets moeten hebben. Nou is het bij AT&T wat lastig te vinden maar ik kom wat tegen maar het lijkt dat die band zorgt voor "extra bandwidth". Dus dat zou best kunnen verklaren dat je wel internet had maar traag. Anyway echt duidelijk is het allemaal niet helaas

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    verhaal
    Bedankt. Dan moet het goed komen met Arieli verwacht ik...

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Welke provider heb je in Nederland als ik mag vragen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Bedankt. Dan moet het goed komen met Arieli verwacht ik...

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk Berichten
    Welke provider heb je in Nederland als ik mag vragen?
    Ik heb Vodafone.

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Momenteel in Florida. 2 sim kaartjes via Arieli aangeschaft voor onbeperkte data. Alle stappen gevolgd mbt activeren en installeren in de telefoons. Echter is de data verbi ding bar slecht, kom niet hoger dan 2g. Dus eigenlijk niet te doen, soms helemaal geen data. Contact gehad met Arieli en ook met Simple Mobile. Alle instellingen en APN gegevens staan correct, daarnaast nog van allerlei andere zaken geprobeerd zonder enig succes. Heb een Huawei P Smart met duo sim. Arieli reageert slecht op de mail, moet er voortdurend achteraan blijven zitten. Ook chat contact gehad met Simple Mobile en die geven aan dat wat ze kun en uitlezen allemaal oké is.
    Een volgende keer ga ik het maar ter plekken regelen en ga ik pas de deur uit als het goed werkt. Hoewel, hoe erg is het eigenlijk om niet altijd internet te hebben?

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Oke nee dan houdt dat op, als je namelijk KPN zou hebben of Tmobile dan zou je je abonnement voor een maand kunnen omzetten naar de USAbundel al moet ik wel zeggen dat KPN een veel betere roaming overeenkomst heeft t.o.v. T-Mobile, ontvangst bij KPN heeft me geen enkele keer in de steek gelaten en Tmobile helaas wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Ik heb Vodafone.

  8. Top | #78
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    @rreedijk: exact hetzelfde als wat ik dus had. Jammer dat je niet wijzer wordt bij Arieli.
    Ikzelf vind het niet leuk om geen internet te hebben, maar reis alleen, dat ligt denk ik even wat anders. Nu blij met T Mobile kaartje.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Dank je wel Mattie, denk dat het inderdaad in die richting zit, dat ik zulk slecht internet had.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #80
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Wie heeft er recent in US aan prepaid cellphone aangeschaft? En wat was de kostprijs en de ervaring? Misschien moeten we daar een sticky van maken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •