Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 189 van de 189

Onderwerp: Mobiele telefonie

  1. Top | #181
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Sim in het vliegtuig omgewisseld , direct na het landen telefoon aangezet en gelijk ontvangst.

  2. Top | #182
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Vraagje ik ga dit jaar 2 keer naar de USA een keer naar de staat Connecticut , en 1 keer naar Davenport Florida, bestaan er ook sim kaarten die ik zelf kan opwaarderen en in beide staten kan gebruiken? Het gaat alleen om internet , bellen is niet nodig evt met hotspot functie.

  3. Top | #183
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Kijk hier even naar, https://www.airalo.com/united-states-esim
    Afgelopen april gebruit voor de telefoon van mijn vrouw, simpel te installeren, goedkoop en werkt meteen
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  4. Top | #184
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Helaas heb ik geen telefoon die geschikt is voor e sim

  5. Top | #185
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Afgelopen september (2022) een Lyca sim kaartje geprobeerd (gekocht bij Amazon).

    Eerst in een iphone (een "oude" 5s) later in een samsung A50.
    In de iphone ging het niet goed. Vreemd genoeg wel in Houston, maar niet in Orlando. In houston netjes 4G ontvangst, in Orlando geen verbinding met provider.
    Overgezet in een Samsung, dat werkte wel.
    Een Amerikaans nummer gekregen en... so far so good...
    Maar....
    Vreselijk vaak gebeld met allerlei spam telefoontjes, berichtjes gekregen via tekstmessenger gericht aan een persoon die waarschijnlijk dit nummer heeft of had ???
    Bellen op zich ging wel maar het leek wel of wij een oud nummer hadden gekregen van een opgezegd abonnement of iets dergelijks

    Heeft iemand ook wel eens zoiets gehad met Lyca?

  6. Top | #186
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Afgelopen vakantie 2x een SMS gehad meer niet
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #187
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Heb ook een keer Lyca gehad, maar alleen 2 of 3 keer een sms gehad. Heb een Samsung, en dat werkte verder perfect.
    Afgelopen mei Airalo gehad, een esim, ook perfect. Maar met Lyca heb je er volgens mij ook bellen bij, en dat vind ik wel prettig, aangezien
    mijn vader geen internet heeft en ik dus niet via wifi ofzo kan bellen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #188
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Afgelopen september (2022) een Lyca sim kaartje geprobeerd (gekocht bij Amazon).

    Vreselijk vaak gebeld met allerlei spam telefoontjes, berichtjes gekregen via tekstmessenger gericht aan een persoon die waarschijnlijk dit nummer heeft of had ???
    Bellen op zich ging wel maar het leek wel of wij een oud nummer hadden gekregen van een opgezegd abonnement of iets dergelijks

    Heeft iemand ook wel eens zoiets gehad met Lyca?
    Ik had in juni een sim-card besteld bij SIMS4USA en die was ook van LycaMobile, inderdaad kreeg ik ook regelmatig allerlei telefoontjes. Nu ben ik inmiddels weer in Florida en heb wederom een simcard-van LycaMobile via SIMS4USA, de eerste 2 weken geen last van die telefoontjes, maar afgelopen dagen opeens al 3x. Het zij zo, de verbinding van LycaMobile is niets op aan te merken, net als de snelheid overigens. Komend voorjaar doen we een rondtrip Texas, ga ongetwijfeld weer voor LycaMobile. Oh ja , ook een telefoontje plegen met NL gaat prima, geen kraakje hoorbaar in de verbinding
    Laatst gewijzigd door PENPE; 13-10-22 om 06:41.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #189
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    De budget maatschappijen zetten verlopen nummers relatief snel weer opnieuw in. Daarom krijg je vaak dit soort belletjes en berichten. Het is het gevolg van pre paid.

    @penpe: een kraakje? Alle verbindingen zijn al jaren digitaal, dus een kraakje is dan onmogelijk… wel kan de verbinding af en toe wegvallen, maar dat ligt aan het bereik, en dat is bij alle maatschappijen zo.

    het enige nadeel van een budget maatschappij is, dat je wordt afgeknepen in bandbreedte/snelheid als er meer “premium” users die bandbreedte en snelheid nodig hebben: die krijgen voorrang. Maar over het algemeen werkt ook een budget kaart prima.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 14-10-22 om 11:14.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •