Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 189

Onderwerp: Mobiele telefonie

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Vergeet niet om 4G uit te doen bij je NL sim. Deze gebruikt anders alsnog een aantal kb internet, sommige provides brengen dat in rekening en ronden af naar boven.
    Thanx, zet voor ik het vliegtuig in ga vaak mobiele gegevens al uit, en als ik een 2e simkaart erbij stop kan ik dat per simkaart aangeven zag ik. Dus Arieli zet ik er de avond van te voren al in, en dan even goed instellen alles.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    In dit geval gaat het niet om mobiele data (moet ook uit) iets verder in de instellingen
    kun je bij een Iphone ook 4G uitzetten en om die gaat het anders blijft deze de verbinding pingen.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ah, heb geen Iphone, bij mijn Samsung hoef ik alleen mobiele data uit te zetten.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Wat is jullie recente ervaring met Arieli ? Ik begreep van Cindy1969 dat ze de laatste keer slechte ervaringen heeft gehad.

    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Goede ervaring met Arieli. Zit op dit moment in Kissimmee en het kaartje werkt perfect, zowel bellen als internetten. Na het installeren wel de telefoon even opnieuw opstarten en zorg voor een telefoon met de geschikte LTE banden voor T-Mobile (ik geloof de banden 2,4 en 5)

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ik overweeg ook een Arieli kaart aan te schaffen. De kaart is 30 dagen geldig. Misschien domme vraag maar is het een probleem dat ik eerst twee weken naar Amerika ga, terug ga naar Nederland om vijf dagen daarna weer naar Amerika te gaan. Blijft de kaart werken in Amerika als je tijdelijk tijdens de geldigheid van de kaart weer in Nederland bent en vervolgens weer naar Amerika gaat.

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Oh geen idee Esther...
    Je zou denken van wel, gewoon de 2e keer weer je kaartje erin stoppen.

    Ik ben nu in Florida, en had weer Arieli. Net zoals vorig keer. Maar het beviel niet. Slecht bereik qua internet, op veel plaatsen. Zoals Florida Mall, Seaworld. Heel frustrerend.
    Gechat met mensen van Simple Mobile, kwamen er ook niet uit. Mijn APN settings waren wel goed. Geen idee wat het nu is.
    Ben van frustratie een T Mobile winkel binnen gestapt en had daarna supersnel internet, overal.
    Geen idee wat voor bundel dat is, heb ergens de rekening. Kijk thuis wel even.

    Arieli gemaild, niet eens met de intentie om geld terug te krijgen, maar meer om te vragen wat het nu kan zijn.
    Zij zeiden dat het APN settings waren, maar die stonden goed, want ik hád wel internet.
    Krijg in ieder geval wel mijn geld terug, dus wel heel goede service van Arieli!

    Maar volgend jaar doe ik toch weer T Mobile. Dan maar niet a la minute internet zodra je het vliegtuig uit bent.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #48
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ben je niet beter af om ter plaatse een toestel te kopen met een prepaid kaart? In mijn iPhone telkens switchen van SIM zie ik nu niet echt als een voordeel. En ALLE Belgische providers vragen goud als je in US belt of, slechter nog, surft. Het is je reinste diefstal als je hun prijzen bekijkt.

  9. Top | #49
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Mobiele telefonie


  10. Top | #50
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Cindy dan ben jij beter af dan wij..
    hier heeft Arielli zijn kat gestuurd zowel bij ons
    als bij een van de leraren die ook Arielli simkaart had tijdens die reis
    zowel mijn zoon als hij konden uitsluitend bellen en geen internet
    wij hebben ons verlies moeten nemen
    Zoals ik al eerder aangaf doen wij er geen zaken meer mee
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •