Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 189

Onderwerp: Mobiele telefonie

  1. Top | #131
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Berichten
    20

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marina2406 Bekijk Berichten
    Iemand bekend met de link hieronder?

    Prepaid Sim-Karte USA - 6GB 4G LTE - Unbegrenzte internationale Anrufe und Sms - 30 Tage https://www.amazon.de/dp/B01JZ5W9Y0/..._THA5Cb1DQR9J3
    We hebben deze besteld, komen zaterdag binnen, ik ben benieuwd

  2. Top | #132
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Misschien ben ik de ''enige'' maar waarom zetten de mensen die bij KPN of T-mobile zitten gewoon niet hun contract om voor 1 maand naar het USA plan, ja je bent wat duurder uit voor 1 maand maar je hebt geen gezeur met andere nummers, andere telefoons etc. Gebruik nu zowel Tmobile als KPN al een paar jaar in Florida en nooit geen gezeur gehad, al moet ik bekennen dat KPN een betere roaming overeenkomst heeft en 99% van de tijd gewoon vol bereik heeft waar T-mobile wel is wat minder is, ben benieuwd wat jullie beweegreden is.

  3. Top | #133
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Dat is ook voor mij de reden om van Vodafone over te stappen naar T-Mobile, waar was met T-Mobile het bereik slecht?
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  4. Top | #134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Nou, je bent niet de enige hoor. :-)
    Wij zitten ook bij KPN en zetten het abonnement voor 1 maand om naar 100 Gb. Ok, dat is op dit moment €107,— en daarmee €64,— duurder dan ons normale abonnement. Maar inderdaad geen gezeur met aanschaf andere kaartjes en ander nummer. Deze gebruiken wij dan ook als mobiele hotspot, waardoor iedereen, en met name de kinderen, gebruik kunnen maken van de 100 Gb als er geen wifi in de buurt is. Ik zelf gebruikte vaak mijn eigen verbinding boven de wifi van de hotels, omdat deze gewoon beter was.

  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ik zit bij Vodafone, maar wil wellicht volgend jaar overstappen. Had een vervelende ervaring bij Ziggo (en krijg omdat ik daarbij zit korting op Vodafone) en wilde bijna overstappen naar T Mobile, maar vind het zonde om de korting kwijt te raken, zit er nog een jaar aan vast, aan Vodafone dan. Blijfaanbod gekregen na opzeggen, en blijf dus nog een jaartje.
    Wellicht dat ik volgend jaar overstap met zowel mobiele telefonie als internet/tv.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #136
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk Berichten
    Misschien ben ik de ''enige'' maar waarom zetten de mensen die bij KPN of T-mobile zitten gewoon niet hun contract om voor 1 maand naar het USA plan, ja je bent wat duurder uit voor 1 maand maar je hebt geen gezeur met andere nummers, andere telefoons etc. Gebruik nu zowel Tmobile als KPN al een paar jaar in Florida en nooit geen gezeur gehad, al moet ik bekennen dat KPN een betere roaming overeenkomst heeft en 99% van de tijd gewoon vol bereik heeft waar T-mobile wel is wat minder is, ben benieuwd wat jullie beweegreden is.
    Met T-Mobile heb je hier en daar een probleem omdat ze frequenties gebruiken die een Europese GSM niet kent.
    Doet dit probleem zich voor een paar mijl rijden en een andere zender werkt wel. ( Mijn ervaring in de buurt van de I-4 / 192 kissimmee)
    Ga je minder dan 1 maand kan je gewoon bij vertrek je abo wijzigen en ben je weer terug dan zet je het abo ook weer terug. Je hoeft dan alleen de periode maar te betalen en niet de volle maand.

  7. Top | #137
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk Berichten
    Misschien ben ik de ''enige'' maar waarom zetten de mensen die bij KPN of T-mobile zitten gewoon niet hun contract om voor 1 maand naar het USA plan, ja je bent wat duurder uit voor 1 maand maar je hebt geen gezeur met andere nummers, andere telefoons etc. Gebruik nu zowel Tmobile als KPN al een paar jaar in Florida en nooit geen gezeur gehad, al moet ik bekennen dat KPN een betere roaming overeenkomst heeft en 99% van de tijd gewoon vol bereik heeft waar T-mobile wel is wat minder is, ben benieuwd wat jullie beweegreden is.

    Wat houd het USA plan van KPN in ? voor 1 maand

    Ik kan nl. verlengen half juli en wellicht een optie
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #138
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Nog een nadeel is dat een aantal bedrijven geen NL nummers accepteren, mocht je bv gebruik maken van Uber/Lyft in de US. Chauffeurs willen je ook wel bellen als ze je niet kunnen vinden en die bellen geen NL nummer. Sommige US apps werken alleen met een Amerikaans nummer.

    je hoeft overigens je whatsapp nummer niet aan te passen, dus ook met je US Sim krijg je gewoon op je NL nummer je Whatsappje binnen.

    Ik zou geen reden weten om met je NL Sim te gaan bellen in de US. De mensen die je echt moeten kunnen bereiken stuur je heel makkelijk je tijdelijke Amerikaanse nummer en voor de rest is het heerlijk rustig (voor wie er überhaupt nog belt met zijn telefoon).
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #139
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ja, dat is ook weer zo, een USA sim is wat dat betreft weer handiger.
    En ja, ik bel weleens. Mijn vader heeft geen smartphone, en ook geen computer. Wel een tablet, maar weet net aan hoe hij de NU app moet openen
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Wanneer je je contract gaat verlengen bij KPN kun je kiezen in Nederland voor bijv. een bundel met 15 GB internet en onbeperkt bellen, wanneer je als voorbeeld in augustus naar Florida zou gaan kun je hem voor 1 augustus omzetten naar het het duurste abonnement, hieronder valt het bellen onbeperkt naar Nederland maar je krijgt ook 100GB internet, stel dat je de 25ste terug bent in augustus dan kun je hem weer omzetten naar je bundel welke je eerst gebruikte en zal op 1 september je bundel weer wisselen, let op je moet altijd de omzetting doen voor de nieuwe maand begint anders ben je te laat, officieel kun je 1x per 31 dagen wisselen. Je kunt dit alles gewoon via Mijn KPN regelen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Wat houd het USA plan van KPN in ? voor 1 maand

    Ik kan nl. verlengen half juli en wellicht een optie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •