Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 189

Onderwerp: Mobiele telefonie

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Heb deze laatste vakantie (ben vorige week thuisgekomen) gebruik gemaakt van USA SIM. Is misschien wat duurder maar was prima. Ik had de meest uitgebreide want wilde ivm eigen bedrijf echt zoveel mogelijk bereikbaar kunnen zijn. Had goed bereik op de plekken waar ik ben geweest (oa Miami, Orlando en omgeving en Mexico). Ook gebruikt om te kunnen navigeren via iPhone en als hotspot voor ander iPhones en MacBook. Dat werkte ook prima.
    Na bestelling had ik de simkaart binnen een week in huis. In de bus naar WDW kaartje in mijn telefoon gedaan en alles werkte direct. Alleen bevestigd dat ik mijn oude nummer voor WhatsApp wilde blijven gebruiken en niet het nieuwe nummer. Verder hoefde ik niets te doen. Maakte gebruik van het T-Mobile netwerk.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker Kathyfyrstadóttir's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    19

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    @Mushu, klinkt goed. Daar ga ik me even in verdiepen!! Bedankt voor de tip!

  3. Top | #13
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eefdepeef Bekijk Berichten
    Bellen zelf in niet zo belangrijk.
    Ter aanvulling:

    Let echter op want U kunt met deze kaart wel gratis inkomende telefoongesprekken ontvangen maar U kunt er geen normale uitgaande internationale telefoongesprekken mee voeren, behalve binnen Europa.

    Geen ervaring mee. Maar voor alleen data lijkt me dit niet duur.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Sorry. Ik heb net op een verkeerd knopje ingedrukt en mijn bericht per ongeluk verwijderd. Mijn vraag was of er iemand ervaring heeft met prepaid sim kaarten van BOL.COM van € 39.95 incl 12 GB ??

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Kijk eens bij Prepaidzero. Kaartje binnen een dag binnen, aanzetten bij landing en gelijk internet.
    We hadden unlimited internet van T Mobile. Omdat we altijd bereikbaar moeten zijn hadden we ook onze eigen telefoons mee. Abbo`s van Vodafone en prepaid van KPN. De prepaid kaart kwam er als beste uit qua verbinding.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Hier net terug (helaas) en gebruik gemaakt van de Arieli SIM (t-mobile). Had voor de onbeperkte gekozen maar had aan 6GB ook wel genoeg gehad (maar he geen zin in gedonder). SIM werkte perfect, dagje van te voren aangemeld via de site en zodra we geland waren meteen verbinding. Het viel me wel op dat het bereik daar toch wel wat minder is als in NL. In het huisje nabij Davenport erg slecht (maargoed: WIFI). Ik heb dual-sim en mijn NL SIM koos het AT&T netwerk en daar had ik dan vaak wel bereik. Allicht zit er verschil in de SIM-slots??? Wil je echt altijd bereikbaar zijn zou ik allicht voor het duurdere AT&T kaartje gaan maar persoonlijk zou ik rustig de t-mobiel Arieli SIM zo weer nemen, scheelt toch weer geld wat je aan andere zaken uit kan geven

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker Kathyfyrstadóttir's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    19

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ok, thx voor de tip.. Ik denk dat ik ook de onbeperkte data neem.. WiFi in het hotel is alleen in de lobby gratis en op de kamer $10 per dag.. Misschien is 6 gb wel voldoende, maar met onbeperkt weet je zeker dat je goed zit..

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Ja, je kan kijken wat je hier in NL verbruikt. Maar ik vond het in elk geval prettig om gewoon lekker de Dropbox foto backup altijd te laten lopen

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker Kathyfyrstadóttir's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    19

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Nou, ik zal het binnenkort even gaan testen. Dus WiFi uitzetten en alleen data gebruiken. Ben benieuwd wat mijn verbruik dan is..

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Mobiele telefonie

    Even een vraag over de Arieli simkaart. Als ik op de site kijk heb je een optie voor unlimited data. Hier kun je de mogelijkheid toevoegen voor als hotspot te gebruiken. Dit snap ik niet helemaal. Als ik hotspot in mijn telefoon aanzet, kan ik sowieso deze toch gebruiken op een ander apparaat zoals de iPad of een andere telefoon? Weet iemand hoe het werkt en wat er anders aan is? Alvast dank.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •