Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: daveytje

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Even voorstellen: daveytje

    Dag allemaal,

    ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Davey en ik ben 26 jaar oud, pretparkfanaat en werkzaam als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis.
    Ik loop al een aantal jaar met een idee om naar Orlando te gaan gezien ik pretparkfan ben.
    Verder heb ik een Efteling abonnement, ben ik jaarlijks te vinden in Phantasialand en Europapark (Duitsland) en afgelopen 2 jaar ook in Port Aventura (Spanje, salou)
    Laatst genoemde parken slaan wij volgend jaar over gezien de kosten richting Amerika.
    Afgelopen zomer de knoop doorgehakt en het plan gemaakt om volgend jaar juni om naar Orlando te gaan met mijn moeder.

    Dankzij jullie al wat hulp gehad met het boeken van onze vlucht en het hotel. Uiteindelijk vliegen wij met Delta direct naar Orlando International. (wilde eerst via TUI vliegen echter al die reacties op de Airtanker toch maar via Delta. En nu kunnen we ook gebruik maken van de Disney Magical Express)
    Vanaf het vliegveld rijden wij met de Disney Express richting het Caribbean Beach Resort waar wij 14 nachten te verblijven.
    Tijdens deze 2 weken willen wij de parken van Disney bezoeken, maar ook langs Universal Studio's (2 of 3 dagen) en Seaworld. (1dag).
    En natuurlijk shoppen bij de 2 grote malls in Orlando.

    In eerst instantie baalden wij vanwege het feit dat de Coronado Resort vol is of in ieder geval niet meer boekbaar die 2 weken.
    Daar hadden wij alle info voor opgezocht en ons eigenlijk op verheugd. Maar na alles gelezen te hebben over het Caribbean Beach Resort zijn wij ook blij met dit resort.

    Na wat gedoe met Delta waarbij een letter van de 2e voornaam niet in het systeem stond en er gezegd werd dat dit geen probleem is is dit door een andere medewerker van Delta toch opgelost en kon het opeens wel.
    Verschil in medewerker dus.

    Onze boeking is zichtbaar in de Disney My Experience en de voorpret kan beginnen. Een dagplanning is al deels gemaakt en we hebben ook al zicht op welke Fastpass+ wij per dag willen resserveren.
    Nu nog aanbiedingen in de gaten houden voor Universal. De huidige loopt maar tot en met mei 2019 helaas.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Even voorstellen daveytje

    Hoi Davey! Heb je al gezien hoe het nieuwe centertown (foodcourt, winkel, incheck etc) er in Caribbean Beach uitziet? Het is gisteren geopend en ziet er echt heel goed uit: https://www.youtube.com/watch?v=4ExA-KXFFY4
    Begrijp ik goed dat je geen auto huurt? Op Disney is dat natuurlijk prima te doen tenzij je veel andere hotels wil gaan bezoeken dan kost dat behoorlijk wat reistijd met Disney vervoer. Voor Universal, SeaWorld en de malls zou je gebruik kunnen maken van Uber. Werkt prima in Amerika en is een stuk goedkoper dan een gewone taxi. Ik was ongeveer $20 voor een enkele rit Disney Animal Kingdom Lodge - Universal kwijt. Zo goed als geen wachttijd en handig met betalen via de app. Een auto huren kan uiteindelijk goedkoper zijn, er zit een Alamo (2 zelfs) op Disney World, ook goede ervaringen mee.
    Verder nog de tip om echt op tijd je Fastpasses te reserveren. Met een twee weken verblijf kan je echt alles krijgen wat je wil. Wij hadden deze vakantie 3x Flight of Passage en ook de net geopende Slinky dog was geen probleem. En wat Disney betreft: het zijn themaparken! Pretparken is een verboden woord daar . Voor nog meer tips, vraag maar raak. Ik ben inmiddels meer dan 20x geweest in heel veel verschillende hotels en altijd meer dan 5 dagen, ervaring zat dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •