Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Goede tip Mattie. Had ik zelf nog niet aan gedacht.

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Deze site kan ook handig zijn om te bepalen wat er binnen een bepaald gebied valt

    http://obeattie.github.io/gmaps-radius/

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Ik heb al een aantal villa's gevonden, maar telkens in een compleet andere buurt. Zo twijfel ik tussen:
    Lindsfield, Citrus Ridge
    The Sanctuary at West Haven, Citrus Ridge
    Sandy Ridge, Davenport
    Sunset Ridge, Davenport
    Op het plannetje lijkt het me ongeveer allemaal even ver van de parken en de malls.

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Kijk ook eens naar Windsor Hills, zeer dichtbij de Disney parken en een Walmart op de hoek.
    Keuze uit apartementen, townhomes of een flinke villa. Het is een gated resort / community met een mooi zwembad erbij. Heel veel huizen in de verhuur maar er wonen ook mensen.
    Wij gaan er volgend jaar voor de 5e keer heen.
    Laatst gewijzigd door KevinB; 24-09-18 om 20:23.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  5. Top | #15
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Toch leuk om te lezen dat er zoveel ideeën en zoveel gedachtes zijn ! Wil je echt dichtbij Disney, neem dan een Disney hotel ;-) ! Er zijn prachtige, en ook appartementen etc. Dan betaal je uiteraard wel de hoofdprijs. Er zijn veel mooie villa communities, en voor de meeste ben je toch wel 15min onderweg naar Disney; daarnaast is het Disney terrein groot. Wil je naar Animal Kingdom, dan zit je heel dichtbij als je bv naar Windsor Hills gaat, welke Kevin hier noemt. En er zijn meerdere communities in dit gebied. Windor Hills is ook nog eens prachtig, ook wel ietsje duurder. Dus hoeveel wil je ervoor uitgeven ? Als je ietsje verder rijdt, zit je bij Reunion, een van de mooiste communities die je kunt vinden en goed aan te rijden naar Disney, maar best wel prijzig. Of je nu 15min, 20min, of 25min rijdt, ik weet niet of dat je afweging moet zijn. Er zijn zo verschrikkelijk veel keuzes, met zo verschrikkelijk veel opties. Het is echt best ingewikkeld een villa in Orlando area zoeken ! Wij hebben gekozen voor Solterra, omdat we dat op een relatief rustige locatie vinden, op een prachtig Resort, maar toch overal in de buurt en hele mooie huizen van binnen en buiten. Ook weer heel persoonlijk !! Succes met de zoektocht !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Windsor Hills is zeker mooi, maar ik ben niet echt op zoek naar een community met zwembad. Gewoon een villa met privezwembad. Toch bedankt Kevin.
    Volgende villa in Lindsfield staat me erg aan. Heeft iemand hier een ervaring mee of met de verhuurder Sascha Borst or Roman Regal ?
    https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p7090045
    Ik denk dat het die gaat worden of de onderstaande in Sandy Ridge, Davenport. Maar daar ligt veel tapijt en daar ben ik minder voor.
    http://www.sandyridge.nl/
    Laatst gewijzigd door figarooke; 24-09-18 om 20:39.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    In Windsor hills heb je ook villa's met privé zwembad hoor. De community pool is een extraatje.
    Ken de verhuurder van Lindfields niet. Weet wel dat Lindfields een uitstekende ligging heeft, beter dan Sandy Ridge in mijn ogen.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Ik zou ook eens kijken bij villa's langs de 27. Bijv Highland Reserve. Daar hebben wij nu al 2 jaar gezeten ( 2 verschillende huizen ) maar echt heerlijke omgeving en op een prima afstand van alle parken.

  9. Top | #19
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door figarooke Bekijk Berichten
    Windsor Hills is zeker mooi, maar ik ben niet echt op zoek naar een community met zwembad. Gewoon een villa met privezwembad. Toch bedankt Kevin.
    Volgende villa in Lindsfield staat me erg aan. Heeft iemand hier een ervaring mee of met de verhuurder Sascha Borst or Roman Regal ?
    https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p7090045
    Ik denk dat het die gaat worden of de onderstaande in Sandy Ridge, Davenport. Maar daar ligt veel tapijt en daar ben ik minder voor.
    http://www.sandyridge.nl/
    Lindfields is prima tov Disney maar geen gated community, meer een gewone woonwijk.
    Windsor Hills is een prima plek.
    Je kunt ook nog kijken in Windsor Palms, Indian Creek, Rolling Hills, Emerald island, Encantada resort en Paradise Palms resort. Deze laatste is relatief nieuw.
    Dit zijn allemaal communities of resorts die een mooie ligging hebben tov Disney.
    Zoals je ziet keuze te over.
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 25-09-18 om 10:31.

  10. Top | #20
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: 1e keer villa huren in Florida: welke buurt?

    27 is meer afgelgen dan bv Windsor Palms en Windsor Hills.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •