Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    Dag iedereen,

    wij gaan volgend jaar voor het eerst met ons gezin (2 volwassenen en 2 kids van 7) naar Florida. Nadat we de laatste weken al veel boeken en fora doorbladerden, hebben we nu een reisschema op poten gezet.

    De eerste week verblijven we in een Disney resort (Pop Century). We kozen voor een week, zodat we het op bepaalde momenten eens wat rustiger aan kunnen doen en bv eens naar een Mall gaan of een State Park in de buurt. Enkel het 2e deel van de reis ligt nog niet vast. Denken jullie dat dit een goede route zou zijn? En op 17/04, zouden we dan logeren bij Key Largo of toch maar 2 nachten bij Fort Lauderdale (of iets anders in die buurt?)

    We zijn ook nog op zoek naar een betaalbaar hotel nabij Orlando airport voor de eerste nacht (komen pas om middernacht aan). Iemand daar suggesties?

    Bedankt alvast voor jullie tips!


    06/04/2019 Vlucht Brussel-Toronto-Orlando
    07/04/2019 wagen-boodschappen- inchecken Disney
    08/04/2019 Orlando (Disney)
    09/04/2019 Orlando (Disney)
    10/04/2019 Orlando (Disney)
    11/04/2019 Orlando (Disney)
    12/04/2019 Orlando (Disney)
    13/04/2019 Orlando (Disney)
    14/04/2019 Sarasota (Myakka River SP)
    15/04/2019 Sarasota (Siesta Key)
    16/04/2019 Naples (Everglades)
    17/04/2019 Key Largo of Fort Lauderdale
    18/04/2019 Fort Lauderdale (Everglades)
    19/04/2019 Cocoa Beach (Kennedy Space Center)
    20/04/2019 Cocoa Beach of Orlando (Ocala National Forest)
    21/04/2019 Orlando-Chicago-Brussel

  2. Top | #2

    Standaard Re: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    132 keer bekeken en niemand die opmerkingen of tips voor ons heeft ?

    Wij hadden al even gekeken voor overnachting in Sarasota, maar daar is al niet heel veel meer beschikbaar, en wat er is lijkt best duur. Heeft iemand daar tips? Is het misschien beter om in een ander plaatsje in de buurt te verblijven?

  3. Top | #3
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    Nou, zal ik dan maar.

    Als je wilt gaan slapen na je vlucht zou ik het Hyatt Regency overwegen. Je rolt zo vanuit het vliegtuig je bed in. Je hoeft dan ook je auto niet op te halen (scheelt wellicht in de huurprijs). Is wel een iets duurder hotel (> $ 200 per nacht als ik het goed heb). Maar wel lekker relaxed natuurlijk.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    Ok, alternatief voor Sarasota is Bradenton, veel goedkoper.
    Om niet te veel uit de koffer te leven kun je ook, zoals wij in 2013 gedaan hebben, van Sarasota/Bradenton via Naples naar Key Largo, onderweg Airboattour doen in bijv Homestead. Vanuit Key Largo dagtripjes zoals Key West en Bahia Honda State Park en daarna nog paar dagen Fort Lauderdale en vandaar uit weer dag tripjes naar Cocoa Beach/Miami.
    Het is dan wat rustiger, tenzij je het fijn vindt elke keer te verkassen....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  5. Top | #5

    Standaard Re: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    Bedankt voor jullie reacties!

    Ja, die Hyatt Regency had ik al bekeken, die spreekt me zeker wel aan. We zouden dan inderdaad onze wagen ook pas de volgende dag kunnen oppikken. Maar het kost 300 dollar de nacht dat wij er zullen zijn, dat vind ik nogal aan de dure kant.

    Bradenton ga ik zeker eens bekijken. Nee, echt fijn vinden we het niet om elke nacht elders te zitten, maar goed, anderzijds is het ook maar een weekje, en willen we dat wel graag ten volle benutten. Maar misschien dat we Key Largo uiteindelijk nog wel schrappen, en 2 nachten Fort Lauderdale doen, misschien iets relaxter.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Reisschema Annelies, Orlando - Orlando, april 2019 (14 dagen)

    Het Hyatt Regency wil nog wel eens kort van tevoren enorm dalen in de prijs.
    Je kunt dit hotel in gedachten houden en voor de zekerheid een ander airporthotel boeken (met gratis annuleren) waar je met een busje naar toe kunt. Als je later ziet de prijs acceptabel is, kun je deze reserveren en de ander annuleren.

    In de buurt van Sarasota heb je vele hotels. Vlak bij Nokomis Beach heb je Home 2 Suites bij Hilton. Ziet er leuk uit. Strand ligt ongeveer 5 minuten rijden met de auto. Is ook vlak bij Myakka Park (15-20 minuten) en Siesta Key (20 minuten).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •