Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

    Ik zoek meestal toch wat meer contact met eigenaren, voordat ik boek. Ook dingen zoals Linkedin of telefonisch contact kunnen helpen in het bouwen van vertrouwen. En ik weet dat dit ook geen garanties geeft, maar je kunt best wat doen om een beetje meer zekerheid te krijgen. Via-via geeft natuurlijk ook extra zekerheid.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

    Precies, heel verstandig ! Zo deed ik dat ook altijd. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het prettig vinden via Homeaway/VRBO of AirBnB, geeft toch stukje zekerheid als je er niet te veel in wilt verdiepen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

    Ik Google ook meestal de eigenaar wel even. Gelukkig nog geen nare ervaringen opgedaan, noch in de USA noch in Griekenland waar we ook altijd rechtstreeks bij de eigenaar boeken.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

    Ik heb voor aankomend jaar ook buiten Homeaway om geboekt.
    Dit is de tweede keer dat wij deze villa boeken. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd naar de eigenaar of hij een leuke prijs kon maken voor terugkerende gasten en dat we de betaling dan via Paypal konden doen. Dit vond hij een goed idee. En hij stelde zelf voor om het in drie termijnen te doen, de laatste zes weken voor vertrek. Dus beide partijen happy denk ik

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa eigenaar wil buiten HomeAway om betaling incasseren

    Ik heb vorig jaar ook tweemaal rechtstreeks bij de eigenaar geboekt.
    Gewoon geld overgemaakt op het aangeven rekeningnummer.
    Wel vantevoren veel mailverkeer en ook telefonisch contact gehad met ze. En uiteraard hen gegoogled en ook het adres van de villa gegoogled en op Streetview gekeken.

    Dit jaar een andere villa maar ook hen buiten Micazu om gevonden en rechtstreeks contact opgenomen en geboekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •