Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

  1. Top | #1

    Standaard Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

    Hoi allemaal,

    wij zijn al een aantal keren in Florida geweest. Eerst samen en de laatste jaren met de kinderen. Nu zou ik graag jullie input willen hebben. Wij zijn van plan om 3 weken. We komen aan op MCO en verblijven de eerste nacht in de buurt. Daarna hebben we nog 7 nachten in te vullen voordat we naar onze gehuurde villa in Orlando weer gaan. Wie heeft een leuke invulling voor een gezin met 2 kinderen (bijna 2 jaar en 4 jaar). Het liefst zou ik naar het noorden van Florida willen, aangezien wij daar nog niet veel zijn geweest. Tampa en Fort Myers liever niet aangezien we daar de laatste jaren zijn geweest. Miami vind ik te ver weg voor maar 7 nachten. We willen ook niet van hotel naar hotel gaan. Liever 2 of 3 nachten op 1 plek.

    Wie kan mij helpen met leuke ideeen?

    Groetjes,

    Rachel

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

    Hoe ver noord wil je gaan? Miami is een kleine 4 uur rijden dus qua afstand kijk je naar een uur of 2 van Orlando? Je zou richting Daytona kunnen gaan bijvoorbeeld. Of iets bij de Crystal River.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

    Hoi Mattie,

    bedankt voor je reactie. Ik zat zelf te denken om via Daytona, St. Augustine, Jacksonville, Tallahassee en evt Gainesville terug naar Orlando te gaan. Mijn vraag is echter of dit leuk is voor de kinderen. Zijn er forumleden die leuke ideeen voor de kinderen in deze steden of omringend hebben.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

    Ik zou persoonlijk met kleinere kinderen niet zoveel plaatsen in 7 dagen aandoen. Die hebben toch even nodig om te acclimatiseren, tijdsverschil enz...

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Klein rondreisje met 2 jonge kinderen

    Daytona is denk wel leuk (kan je ook met de auto 't strand op). Maar ik heb zelf geen kinderen dus geen suggesties wat dat betreft.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •