Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 78

Onderwerp: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #11
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Heeft iemand ook wel aanbiedingen gezien in voorgaande jaren van Eurowings, ik zie dat die nu ook rechtstreeks vanuit Dusseldorf naar Miami vliegt? Of zijn dit vaststaande prijzen?

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Wij zijn 2 jaren geleden met Eurowings van Keulen naar Miami gevlogen. Hebben toen in september geboekt. Het hele jaar zijn de prijzen hetzelfde gebleven. Zo'n 600 voor een rechtstreekse vlucht inclusief stoelreservering/ bagage en eten.
    Vorig jaar ook in de gaten gehouden maar toen waren de prijzen (ook het hele jaar hetzelfde) maar een stuk duurder waardoor we toen voor British Airways hebben gekozen. Ik vind beiden maatschappijen overigens van dezelfde kwaliteit. Alleen die rechtsteekse vlucht is wel heel fijn en het parkeren is in Duitsland goedkoper dan in Nederland.

  3. Top | #13
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    ok want dan liggen ze inderdaad vrij hoog qua prijs, uiteraard kijken wij dan verder we hebben nog even tot aan zomer 2019

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Even off topic. Is er nog iemand die zich de laatste tijd heeft gewaagd aan de BA overstap Heathrow-Gatwick??
    Via Schiphol tickets nu in het hoogseizoen voor onder de €600. Wordt wel verleidelijk.

  5. Top | #15
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christina Bekijk Berichten
    Vorig jaar ook in de gaten gehouden maar toen waren de prijzen (ook het hele jaar hetzelfde) maar een stuk duurder ...
    Onmogelijk.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Heeft iemand ook wel aanbiedingen gezien in voorgaande jaren van Eurowings, ik zie dat die nu ook rechtstreeks vanuit Dusseldorf naar Miami vliegt? Of zijn dit vaststaande prijzen?
    Ja, de aanbiedingen verschillen m.i. niet van de normale prijzen. Ik ben 2 jaar geleden keulen-Miami gevlogen voor dikke 500€ met extra beenruimte heen en terug, Bagage en maaltijd.
    Vorig jaar Keulen-Orlando ook voor een krappe 500€ met extra beenruimte heen en terug, Bagage en maaltijd. Hier heb ik uiteindelijk 600€ per persoon voor teruggekregen, want de vlucht was geannuleerd en we zijn toen vanaf Keulen naar Miami gevlogen.

    Dit jaar heb ik €503 betaald, Düsseldorf-Fort Myers met extra beenruimte, maaltijd, Bagage.


    Ik heb alle vluchten direct na het vrijgeven van de programma herfst/winter geboekt, mijn huidige vlucht kost bijna het dubbele als ik nu zou moeten boeken op dezelde Datum.

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eefdepeef Bekijk Berichten
    Even off topic. Is er nog iemand die zich de laatste tijd heeft gewaagd aan de BA overstap Heathrow-Gatwick??
    Via Schiphol tickets nu in het hoogseizoen voor onder de €600. Wordt wel verleidelijk.
    Houd je er ook rekening mee dat je voor die transfer ook moet betalen (bus/trein). En dat het natuurlijk een hoop extra tijd kost. Maarja als het niet in de spits is en het bespaard een hoop geld dan zou dat best een optie zijn naar mijn mening.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Was een flash aanbieding. Vandaag als weer bijna €200 duurder. Wij blijven zoeken.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Zojuist geboekt bij Schipholtickets per BA
    Heen: 13 juli 2019 naar MCO via Gatwick met overnachting
    Terug: 4 augustus vanaf MIA via Heathrow met 2 uur overstap.
    Ticket prijs: € 590 pp incl bagage.
    Overnachting Gatwick: £35 per kamer in de Travelodge.
    Wij zijn er wel blij met deze hoogseizoen aanbieding en kunnen uitgerust de volgende dag vertrekken naar MCO.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 hoogseizoen (juli/aug)

    Ik zie hele mooie prijzen hier voorbij komen. Helaas zitten wij vast aan de bouwvak en kunnen waarschijnlijk pas 21 juli weg. De prijzen die ik tegenkom zitten allemaal boven de 850 euro en dat is nog zonder babage. iemand tips hoe wij (2 volwassenen, kind 17, kind 13) goedkoper kunnen vliegen? Via welke tussenstop en dergelijke?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •