Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Even Voorstellen: Marco001

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    30

    Standaard Re: Even Voorstellen: Marco001

    Is het jullie eerste keer FL? Als dat zo is, is het jammer om 3 weken in Miami te verblijven. Mijn eerste keer inmiddels ga ik nu voor de 7e keer, verbleef ik 1 week in de buurt en 2 dagen Miami was wel genoeg, natuurlijk is dat persoonlijk. Met een auto is het een ramp overal duur parkeren. Er is zo veel moois te zien in central FL, en de gulf coast. Ik zou zeggen boek snel voor volgend jaar om FL verder te ontdekken.
    Wens jullie een fijne vakantie, zal zeker een vakantie worden dat jullie graag weer willen terug keren naar FL.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Even Voorstellen: Marco001

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amerva Bekijk Berichten
    Is het jullie eerste keer FL? Als dat zo is, is het jammer om 3 weken in Miami te verblijven. Mijn eerste keer inmiddels ga ik nu voor de 7e keer, verbleef ik 1 week in de buurt en 2 dagen Miami was wel genoeg, natuurlijk is dat persoonlijk. Met een auto is het een ramp overal duur parkeren. Er is zo veel moois te zien in central FL, en de gulf coast. Ik zou zeggen boek snel voor volgend jaar om FL verder te ontdekken.
    Wens jullie een fijne vakantie, zal zeker een vakantie worden dat jullie graag weer willen terug keren naar FL.
    Super bedankt !
    Het gaat zeker wel goed komen
    We gaan vanaf Miami veel kanten op met de auto en ook zeker wel nog een paar dagen ergens overnachten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •