Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Volgend jaar gaan wij voor de eerste keer naar Florida en Disney World.
    Ik heb al even rondgekeken voor de prijzen voor de kaarten voor Disney. We twijfelen nog een beetje of we voor de 10 of 14 dagen toegang gaan. Ik begreep dat er soms aanbiedingen waarbij je bij een 10 dagen toegang voor 5 dagen betaald. Wat hebben jullie betaald voor 10 of 14 dagen toegang? Wij gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 8 jaar.

    daarnaast vroeg ik me af vanaf hoe laat we toegang hebben tot de parken?

    Kan je de Magicbands in NL al ergens aanschaffen of echt bij Disney zelf? Is het makkelijk om deze te koppelen aan je account?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Wij hebben onze 14 daagse tickets hier gekocht: https://www.attractionticketsdirect....resort-tickets . Zit ook Memory Maker bij.
    Magic Bands kun je niet in NL kopen. Gewoon op de dag zelf kopen in Disney. Ze koppelen hem dan ook gelijk aan je account. Je kan deze ook in Disney Springs kopen. Sommige Disney Outlets in Orlando hebben ze ook.

    De openingstijden staan op de Disney site. https://disneyworld.disney.go.com/en...dars/five-day/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wij hebben onze 14 daagse tickets hier gekocht: https://www.attractionticketsdirect....resort-tickets . Zit ook Memory Maker bij.
    Magic Bands kun je niet in NL kopen. Gewoon op de dag zelf kopen in Disney. Ze koppelen hem dan ook gelijk aan je account. Je kan deze ook in Disney Springs kopen. Sommige Disney Outlets in Orlando hebben ze ook.

    De openingstijden staan op de Disney site. https://disneyworld.disney.go.com/en...dars/five-day/
    top! Dank je wel. Openingstijden voor volgend jaar zijn nog niet te zien, maar ik hou het in de gaten
    hoeveel betaalde jullie voor de 14 daagse tickets?

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Minder als dit jaar. Prijs gaat helaas elk jaar omhoog.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    De kaarten van ATD (de link van Njit) zijn Ultimate passen. Als je gaat vergelijken moet je daar natuurlijk ook rekening mee houden. Handig is om eerst te kijken wat je wil en dan te zoeken op de goedkoopste aanbieder. Die van ATD zijn voor mij ideaal want er zit echt alles bij en ik maak ook van alles gebruik. Maar als je niet gaat hoppen, niet naar de waterparken wil en of niet wil gaan minigolven dan ben je wellicht beter (goedkoper) uit met een x aantal dagen basis kaart.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    De kaarten van ATD (de link van Njit) zijn Ultimate passen. Als je gaat vergelijken moet je daar natuurlijk ook rekening mee houden. Handig is om eerst te kijken wat je wil en dan te zoeken op de goedkoopste aanbieder. Die van ATD zijn voor mij ideaal want er zit echt alles bij en ik maak ook van alles gebruik. Maar als je niet gaat hoppen, niet naar de waterparken wil en of niet wil gaan minigolven dan ben je wellicht beter (goedkoper) uit met een x aantal dagen basis kaart.
    Ik vind het vooral lastig om te bepalen of dit een goede prijs is of dat we wellicht nog even moeten wachten op een aanbieding. We willen idd wel kunnen hoppen en naar de waterparken

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Onderschat ook niet het nut van de PhotoPass.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melis Bekijk Berichten
    Ik vind het vooral lastig om te bepalen of dit een goede prijs is of dat we wellicht nog even moeten wachten op een aanbieding. We willen idd wel kunnen hoppen en naar de waterparken
    Dan heeft ATD de beste deal als je meer dan een week wil. Completer bestaat niet, het is een tickets speciaal voor de Europese markt (oorspronkelijk UK en IE). Alle 10 dagen hopper tickets gaan volgens mij een stuk duurder worden en je hebt er minder voor. Bij ATD hebben ze wel regelmatig acties dat je er dingen gratis bij krijgt (trap er niet in dat je er gratis fastpass bij krijgt want dat is bij Disney altijd zo) dus dat zou ik vooral in de gaten houden. Als er wat leuks bij zit (nu is dat bv oa entree voor Madame Tussauds) dan ga je er voor. Goedkoop gaat het in ieder geval nooit worden (helaas)

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    De Photopass is inderdaad een aanrader. De meeste fotografen van Disney doen echt moeite om het jouw naar de zin te maken. Wij hebben er 1 gehad in Animal Kingdom die 31 foto’s heeft gemaakt, allemaal supermooi. Vaak doen ze ook nog wat extra’s met je foto’s. De fotograaf scant je magic band(of pas) en ze staan binnen no time op je Disney Account. Hier kun je ze downloaden. Daar heb je een maand de tijd voor, daarna verdwijnen ze. Wij deden dat altijd meteen.

    In elk park kun je wel magic bands kopen. Wij hebben dit echter in disney springs gedaan bij de “Disney’s pin trade”. Het koppelen van de magic bands is een eitje. Je gaat in je disney account naar “my tickets”, dan klik je op het plusje rechtsbovenin. Hier kun je het nummer wat achterop je magic band staat intypen. Daarna koppel je hem aan 1 persoon van je familie. En klaar. De volgende koppel je aan de andere persoon enz. Maar je kunt ook, zoals Njit al aangaf, ze laten koppelen. Dat doen ze graag voor je.
    Wij vonden zo’n band in ieder geval erg handig. Je hoeft niet elke keer als je een park in wilt of naar je vastgelegde fast pass attractie de passen uit je broekzak te toveren om te scannen. Je kunt het ook zo duur maken als je zelf wilt. Wij hadden gewone eenvoudige bands. Die waren $12,95 per stuk.

    Succes in ieder geval met jullie keuzes. En geniet ook van de voorpret. :-)

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Disney 10 of 14 dagen en Magicbands

    Super, heel erg bedankt voor jullie tips! Ik wacht bij ATD dan inderdaad nog even af welke gratis tickets ze erbij doen. Mandame Tussauds is niet echt ons ding.
    Photopass is inderdaad ook ideaal, vooral met 2 kinderen ook erg leuk! Fijn dat die inderdaad ook in het pakket zit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •