Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Linda080271

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Linda080271

    Hallo allemaal!
    Mijn naar is Linda en volgend jaar willen mijn man en ik met onze kinderen van 15 en 13 naar Florida. Samen zijn wij in 1996 en in 2000 in Florida geweest en hebben daar voornl. de Disneyparken en de Keys bezocht. In 2000 hebben we de reis met Mexico gecombineerd dus we waren er niet heel lang.
    Volgend jaar willen wij dus terug maar nu met onze kinderen. Wederom alle Disneyparken zullen worden bezocht, maar ook het zwemmen met de dolfijnen (in 'vrijheid') en nog veel meer.
    Tips zijn welkom. Als eerste uiteraard de tickets vast leggen. Helaas zijn wij ivm schoolvakanties niet flexibel met data, dus ik ben bang dat wij niet voordelig zullen vliegen maar wie weet hebben jullie goede tips.
    Groeten van Linda

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Even voorstellen: Linda080271

    Welkom en alvast veel plezier met het uitzoeken en plannen!

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Even voorstellen: Linda080271

    De tip voor het boeken is: beslis over een periode (check) stel je zelf een "mooie" prijs (bijv €500 p.p.), en dan kwestie van price alerts toevoegen, elke dag even kijken bijvoorbeeld. Keer s'avonds keer 's ochtends vroeg. Midden op de dag niks is zo veranderlijk als het weer eeh airline tickets... En zie je een mooie prijs hup meteen boeken! Je hoeft er dan ook niet meer overna te denken, de periode heb je al besloten!

    Nog een tip:
    Zorg dat je een scan van de paspoorten op je telefoon/pc hebt staan dat je die ook binnen handbereik hebt.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Linda080271

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Zorg dat je een scan van de paspoorten op je telefoon/pc hebt staan dat je die ook binnen handbereik hebt.
    ik heb een Google Docs bestandje online met alle relevante info. Hoef ik alleen maar te knippen-en-plakken..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Even voorstellen: Linda080271

    Ja dat kan ook, ook minder kans op typfouten

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Linda080271

    Iedereen bedankt voor de tips tot zo ver! We gaan op zoek naar mooie vlucht tarieven!
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-08-18 om 09:38.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •