Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    21

    Standaard Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Hallo,

    Heeft iemand ervaring met bestellen en per post laten versturen van WDW (of andere) tickets via een Amerikaanse site zoals undercovertourist?
    Komen hier douanekosten bij wanneer je deze wil afhalen zoals bij pakketpost van boven de $25 (bvb van amazon.com)

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Hm in theorie zou ik zeggen ja je moet belasting betalen over alle producten, maar in hoeverre heeft een ticket waarde? Het is geen product wat je hier in NL gebruikt. Ik zie echter niks staan wat uitsluitsel geeft. Anders even via bellen/facebook/twitter dan weet je het zeker!

    En dan is het natuurlijk ook de vraag of ze een envelop uit de US gaan controleren Ik heb van de week mijn Arielli SIM (à $48) binnen gekregen zonder kosten in elk geval.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Ik heb voor tickets in het verleden nooit kosten voor gehad van de douane in NL. Voor pakketjes met commerciële waarde krijg je wel import tarieven en bijkomende kosten voor inklaren. Je kunt dit enigszins laag houden door de vermelde waarde laag te houden echter heb ik gemerkt dat ze dat in Amerika niet zo makkelijk doen dan dat ze dat in andere landen doen.
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 08-08-18 om 21:10.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    In een iets verder verleden wel annual passes op laten sturen maar nooit douanekosten gehad. Ook de cruise papieren (dit jaar geleverd door DHL en ik moest tekenen voor het in ontvangst nemen) zonder extra kosten ontvangen. Als er keuze is, kies ik altijd voor tickets per email, ook laatst bij Undercovertourist. De afgelopen 3 jaar heb ik ook ieder jaar een planner in Amerika besteld en van die 3x is het pakket 1x achtergehouden en moest ik douanekosten betalen. De andere twee keer geluk gehad.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Heb even geïnformeerd voor je nu ben ik ook nieuwsgierig:
    https://twitter.com/mattiemvs/status...63778625388547

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Ik vroeg hetme af, maar on het antwoord niet afleiden uit de officiële schrijfsels ... Het zou echter nogal zonde zijn om op zoek te gaan naar 'de goedkoopste tickets' en daarna nog vele %-ten aan vadertje staat te mogen afdragen

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    DouaneVerified account @Douane 6m6 minutes agoMore



    Replying to @mattiemvs
    Je hoeft er geen belasting over te betalen, tenzij het papier en het drukwerk meer dan €22 waard is. ^BM


    Bron: https://twitter.com/Douane/status/1027526149520465921

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Ik heb voorheen de tickets van Undercover laten sturen naar een UPS pickup point in de buurt.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Bedankt voor Mattie en anderen

  10. Top | #10
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Douanekosten bij verzenden WDW-tickets

    Goede vraag !! En mooi dat het om de waarde van het papier gaat, niet de waarde die het vertegenwoordigt ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •