Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nachtvuchten naar Orlando

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    21

    Standaard Nachtvuchten naar Orlando

    Hallo,

    Om af te reizen naar Orlando met twee kinderen geef ik de voorkeur aan een nachtvlucht zodat de kinderen onderweg slapen. Heeft iemand weet van vliegmaatschappijen die 's nachts naar Orlando vliegen. Bij voorkeur vertrekkende vanuit België, Nederland of CDG Parijs. (via momondo, cheaptickets, ... zijn de suggesties allen overdag)

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Nachtvuchten naar Orlando

    Hm een nachtvlucht naar de Florida

    Bijvoorbeeld:
    Je vertrekt 22:00
    De vlucht duurt 10 uur, je komt dus aan om 08:00 (onze tijd) echter omdat het 6 uur vroeger is in Florida kom je daar dus om 02:00 aan. Het lijkt me juist minder prettig voor je kinderen?

    Maar bij diverse zoekmachines kan je ook een tijd aangeven zit er dan niks tussen?

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Nachtvuchten naar Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Hm een nachtvlucht naar de Florida

    Bijvoorbeeld:
    Je vertrekt 22:00
    De vlucht duurt 10 uur, je komt dus aan om 08:00 (onze tijd) echter omdat het 6 uur vroeger is in Florida kom je daar dus om 02:00 aan. Het lijkt me juist minder prettig voor je kinderen?

    Maar bij diverse zoekmachines kan je ook een tijd aangeven zit er dan niks tussen?
    Om bovenstaande reden heb je die vluchten volgens mij dan ook niet. Vind zelf nachtvluchten verschrikkelijk. Ik kan echt niet slapen in die vliegtuigstoelen dus ga liever overdag en vermaak me met van alles. Heb altijd het idee dat ik de enige ben die na het dimmen van de lichten geen oog dicht doet en bij de landing alle series en 3 films heeft gezien . En vervolgens een soort van moe en gebroken weer terug in Nederland.
    Buiten dat heb ik geen last van jetlag naar de USA toe maar zeker wel als ik weer terug in Nederland ben. Bij de kinderen waar ik ooit mee naar Amerika ben geweest werkte het beide kanten op redelijk zonder jetlag. Maar dat zal per persoon erg verschillen.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Nachtvuchten naar Orlando

    Misschien simpelweg omdat de luchthavens in Amerika 's nachts dicht zijn voor vluchten met reizigers, terug kun je wel in de avond vliegen en kom je hier in de ochtend aan of begin middag.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Nachtvuchten naar Orlando

    Voor hoever ik weet zijn er geen "red-eye" nachtvluchten ri Orlando.
    De vroegste vlucht vanuit Schiphol ri de VS is geloof ik een Delta vlucht tegen 800u in de ochtend naar Detroit waar je dan net na 10u
    lokale tijd aankomt.

    Wat misschien een optie is om een late middag vlucht te pakken die begin avond in de VS aankomt.
    Uit mijn hoofd heeft de Klm een vlucht die tegen 1700u vertrekt ri. Atlanta waar je dan rond 1900 u 2000u aankomt.
    tijden zijn een uit mijn hoofdje voor exacte tijden raadpleeg sites delta / Klm



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •