Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: fietsen en andere dingen.

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard fietsen en andere dingen.

    Beste allemaal,

    Volgend jaar augustus ga ik met mijn gezin ( man, kind van 9 en ik) wederom naar Florida. We zijn al een paar keer eerder geweest dus alleen pretparken bezoeken hoeft voor ons niet hoewel we uiteraard wel gaan :-)
    We hebben eerder verbleven in Regal Palms en dat gaan we weer doen maar ik overweeg ook nog dagen er aan te plakken meer richting Miami en Sanibel.
    We zouden namelijk graag willen fietsen op Sanibel, de Everglades en in Miami. Heeft iemand ervaringen met fietstochten daar.

    Verder willen we wat andere activiteiten doen zoals Zipline, Kajakken, ballonvaart. Iemand nog goede andere out of the box tips?

    Mijn dochter zou heel graag met zeekoeien zwemmen. Totaal het seizoen uiteraard niet maar is het toch de moeite waard om er heen te gaan of is dat echt zonde van het geld?

    Groeten Claudia en bedank alvast voor het meedenken!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: fietsen en andere dingen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Isonline Bekijk Berichten
    Verder willen we wat andere activiteiten doen zoals Zipline, Kajakken, ballonvaart. Iemand nog goede andere out of the box tips?

    Mijn dochter zou heel graag met zeekoeien zwemmen. Totaal het seizoen uiteraard niet maar is het toch de moeite waard om er heen te gaan of is dat echt zonde van het geld?!
    Kayakken kan prima in de buurt van Orlando bij Shingle Creek. Zijn we afgelopen maand nog geweest. Prachtige omgeving tussen de bomen door. Vooral de zuidkant is mooi. En zwemmen met manatees is zeker niet zonde van het geld. Ook dit hebben we afgelopen maand gedaan en was echt supergaaf. We zijn Crystal River geweest met fun2dive. Zie ook ons reisverslag.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: fietsen en andere dingen.

    Ik heb zowel ervaring met fietsen op Sanibel als in the Everglades bij Shark Valley. Beide super ervaringen. Was echt heel leuk. In the Everglades fiets je echt tussen de alligators door.
    Daarbij moet ik wel zeggen dat wij in maart waren en dat het dan een stuk aangenamer is om te fietsen dan in augustus.
    In Shark Valley kun je ook een tramtour maken als fietsen te heet is.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: fietsen en andere dingen.

    Bedankt voor jullie reactie. Hier kan ik wat mee!
    Ik moet zeggen dat ik me niet heel druk maak over de warmte en het fietsen. Ik kom net terug uit Thailand waar we meerdere fietstochten hebben gemaakt onder andere in Bangkok. Thailand heeft me trouwens wel doen beseffen dat ik weer heel erg graag terug naar Florida wil maar dát terzijde :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •