Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Vluchttijden blijven veranderen

  1. Top | #1
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Vluchttijden blijven veranderen

    Onze vlucht heeft nu al vier wijzigingen ondergaan, waarvan 1 er resulteert dat wij nu een layover van 5 uur op PHL hebben. Kunnen ze dit maar blijven wijzigen en moeten wij die 5 uur maar accepteren ?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    Welke maatschappij vlieg je mee?

    Als je met een Amerikaanse maatschappij vliegt zoek je nu bij voorbaat al een mooie vlucht uit op hun site met leuke overstap tijden en dan ga je bellen met Amerika om te klagen over je vlucht en aangeven dat je bewust een duurdere vlucht had geboekt om korte overstap tijden te hebben en nu dan 5 uur overlay hebt. Bij mij kreeg ik altijd een aanbod voor een andere vlucht en dan gaf ik aan dat ik al een alternatief had bekeken en gaf dan de gegevens door. Tot nu toe alle keren gewoon op die vlucht welke ik had uitgekozen gezet zonder problemen.

    Maar ik bel wel altijd met Amerika omdat ze hier in NL veel moeilijker doen.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    Ik ben van een overstap van een ~2 uur naar ~8 uur gegaan tja dat is natuurlijk iets te veel van het goede. AA vlucht maar geboekt via BA. Zelf al gezien dat er een betere connectie was dus even via Twitter een berichtje gestuurd en binnen een werd ik gebeld met excuses (de 'robot' (letterlijk) had de vlucht gekozen haha) en dat ze het veranderd hadden. Nu een overstap van ~3 uur alsnog jammer maargoed daar ga ik niet moeilijk over doen.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    Wij hebben dit ooit ook een keer gehad, wij hadden toentertijd bij Expedia geboekt. Na een telefoontje was er nog een heleboel te regelen en kwam er zelfs een beter schema uit als dat we geboekt hadden!

  5. Top | #5
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    Ik heb geboekt bij BA en vlieg met AA. Bij AA via Twitter de vraag neergelegd of ik een latere vlucht kom krijgen zodat de layover nog maar 2 uur was maar daar zeiden ze dat ik bij BA moet zijn omdat ik daar geboekt heb. Ook BA wil niet meewerken...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    Ja het klopt dat je bij BA moet zijn (had ik toen ook voor geinformeerd) maar bij mij was het geen probleem... vreemd... misschien omdat ik een 8 uur overstap had opeens?

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vluchttijden blijven veranderen

    @Linda: Wanneer vlieg je dan? Misschien kan je even (af)wachten en later weer bellen.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •