Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    30

    Standaard Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Help.
    Ik wilde online inchecken voor mijn man en mij geen probleem maar voor onze 8 jarige dochter wel.
    Ik krijg een melding dat haar esta niet geverifieerd kan worden.
    We moeten nu alsnog naar de balie.
    Iemand ervaring mee?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Nee, geen ervaring mee. Maar zal uiteindelijk wel goed komen. In het ergste geval moet je een nieuwe Esta maar dat is zo geregeld natuurlijk.
    Succes!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    30

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Ik krijg er maar de kriebels van.
    Zal wel goedkomen maar toch

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Check of haar paspoortnummer goed ingevoerd is (de letter "O" komt in een Nederlands paspoort niet voor). Dat heeft mijn moeder een keer gehad maar daar kwamen we in Dublin achter bij het inchecken. Een nieuwe was overigens zo aangevraagd en we konden weer verder. Gaf natuurlijk wel wat stress

  5. Top | #5
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    In aanvulling op de post van Mushu: het kan zijn dat op de Esta een verkeerd paspoortnummer staat of dat je bij het online inchecken een verkeerd paspoortnummer hebt ingevuld, terwijl het nummer op de Esta goed is.

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Of allicht een oud paspoort gehad tijdens het boeken en inmiddels een nieuw paspoort in bezit? Maar het is inderdaad verstandig om de boel even te checken en zeker ook wat Mushu zegt dat er nooit de letter "O" staat.

  7. Top | #7
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Ik heb ook een keer een melding gehad bij het inchecken online. Iedereen kon inchecken behalve ik. Standaard worden een aantal mensen er uit gehaald voor een extra controle. Dat was het bij mij. Je kunt toch gewoon haar esta status zelf checken op de site: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ als daar gewoon staat dat ze "approved" is dan moet het hetzelfde zijn als bij mij, gewoon een controle check random...

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Wij hebben het ook gehad: de O en de 0 verwisseld. Wat een stress, want we stonden al op Schiphol.
    We hadden geen argwaan, omdat de Esta gewoon goedgekeurd was. Maar gelukkig had de dame
    aan de balie het direct door.

    Ergens achteraf met de laptop snel een nieuwe Esta aangevraagd en godzijdank kwam al snel
    de toestemming. Toestanden!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marie-Anne Bekijk Berichten
    Wij hebben het ook gehad: de O en de 0 verwisseld. Wat een stress, want we stonden al op Schiphol.
    We hadden geen argwaan, omdat de Esta gewoon goedgekeurd was. Maar gelukkig had de dame
    aan de balie het direct door.

    Ergens achteraf met de laptop snel een nieuwe Esta aangevraagd en godzijdank kwam al snel
    de toestemming. Toestanden!
    Inderdaad, gewoon een goed gekeurde ESTA thuis! Pas bij het inchecken in Dublin (kon om een of andere reden niet op Schiphol) gaf de baliemedewerkster het aan. Het was dat zij zo rustig bleef alsof het de gewoonste zaak van de wereld was anders waren wij helemaal in de stress geschoten. Ik dacht echt dat je zo kort vooraf geen ESTA meer aan kon vragen maar we hebben op de computer naast de incheckbalie een aanvraag gedaan (en voor de 2e keer betaald) en daarna gelijk ingecheckt. Aan de rust van de baliemedewerkster te beoordelen, gebeurde dit waarschijnlijk wel vaker.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Niet online inchecken Esta kan niet geverifieerd worden. Stress

    Ze zeggen eigenlijk minimaal 72uur van te voren maar het kan 5 minuten van te voren nog wel. Persoonlijk zou ik het eerder een maand van te voren doen dat je tenminste nog tijd hebt om een visum te regelen mocht je afgekeurd worden. Maar gelukkig gaat het in 99% van de gevallen in een paar tellen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •