Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Tampa Bay Buccaneers

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Tampa Bay Buccaneers

    Als ik dan toch in de VS ben dan kan ik het toch niet laten om weer naar een American Football wedstrijd te gaan.
    2 jaar geleden naar de Orlando Predators geweest wat uiteindelijk ook de allerlaatste wedstrijd ooit was voor deze club, ze bestaan helaas niet meer dus deze keer dan naar het Raymond James stadium voor een pre-season game van de Buccaneers.

    Heeft iemand ervaringen met dit stadion en het parkeren hier? Ik ga natuurlijk wel op verkenningstocht maar als iemand was goede tips heeft dan graag
    (ik kom vanuit Davenport)

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Tampa Bay Buccaneers

    Er is voldoende betaald parkeren in de omgeving. Als je op tijd bent kun je mazzel hebben. Aan de zuidkant (W Columbus Dr) van het stadion (500 m lopen) zit een Burger King en een Wing House. Ik heb daar vorig jaar ook mooi gratis gestaan toen U2 in het stadion optrad. En toen was er meer volk in het stadion dan tijdens een wedstrijd van de Bucks.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Tampa Bay Buccaneers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Er is voldoende betaald parkeren in de omgeving. Als je op tijd bent kun je mazzel hebben. Aan de zuidkant (W Columbus Dr) van het stadion (500 m lopen) zit een Burger King en een Wing House. Ik heb daar vorig jaar ook mooi gratis gestaan toen U2 in het stadion optrad. En toen was er meer volk in het stadion dan tijdens een wedstrijd van de Bucks.
    Super! Bedankt voor de tip



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •