Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2017
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12

    Standaard Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Onlangs hebben we toch gekozen voor het huren van een fullsize SUV bij Alamo op MIA en hebben we tevens de skip-the-counter geactiveerd. Nu kunnen we kiezen uit een aantal merken, maar we willen graag de beste keuze maken. Wat is naar jullie mening de beste fullsize suv die we kunnen kiezen? Natuurlijk willen we zoveel mogelijk praktische luxe (rijgemak, geblindeerde achterruiten, usb-aansluiting, audioinstallatie, prestaties). We beseffen ons dat elke keuze persoonlijk is, maar we zouden toch graag meningen willen peilen om in ieder geval niet met de slechtste optie weg te rijden straks. Volgens ons zijn de opties: Ford Expedition, GMC Yukon, Chevy Tahoe, Dodge Durango (...).

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Ik lees even mee, met hoeveel personen zijn jullie? Hier met zn 5'ven dus er moet wel wat ruimte zijn voor de koffers Wij gaan eind sept dus verwacht geen grote veranderingen in de vloot.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Volgens https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/large-suvs is de Ford Expedition 2018 op dit moment de beste keuze.

    De Yukon en de Tahoe zijn technisch hetzelfde. Verschillen alleen in kleuren van het interieur en het Entertainment System.
    Het verschilt ook welke versie van de auto ze hebben staan. Soms staat er de basis-versie en soms een hele luxe met leren stoelen etc.
    Heb zelf alleen nog maar in een Yukon en Tahoe gereden. Mooie wagens. De Dodge Durango valt onder de Midsize auto's.

    Maar wij kiezen altijd ter plaatse welke onze het beste bevalt qua kleur, stoelen, gereden km's etc.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-07-18 om 12:24.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Wij hebben vorig jaar eigenlijk een Mid Size gehuurd maar op de luchthaven toch om laten praten tot een upgrade. En geen spijt van gehad . We hadden een Ford Explorer met alles erop en eraan, navigatie (zoooo fijn!), goede airco tot in de stoelen zelfs, geblindeerde ramen, grote laadruimte, klep die je op afstand kon openen etc.
    Echt een superauto die zeker bijgedragen heeft aan het vakantiegevoel.

    Ik weet alleen eigenlijk niet of deze auto nu tot een Standard SUV of toch tot de Full Size SUV categorie behoort?
    Volgende keer in elk geval voor ons een standard SUV of minivan !

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Explorer hoort volgens Ford zelf bij de Midsize SUV's. Maar Alamo zal hem waarschijnlijk onder de Standard SUV's scharen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2017
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Top allemaal, dank voor de reacties! De link van Njit is eigenlijk precies waar ik naar zocht.
    @Mattie: we gaan met zijn drieën, dus ruimte voor personen en bagage is totaal geen issue. Dank voor het meedenken.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Met drie personen heb je méér dan genoeg ruimte
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Volgens https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/large-suvs is de Ford Expedition 2018 op dit moment de beste keuze.
    Kijk dat is een mooie link En natuurlijk is het afwachten maar we vliegen op MCO dus er zal wel genoeg staan verwacht ik zo.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-07-18 om 20:00.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Deze twee zou ik persoonlijk laten staan.
    De Ford Explorer en de Jeep Grand Cherokee. Oké, de kans dat je bij een aanrijding betrokken raakt is klein, maar nu ik het weet kies ik wel een andere.

    Laatst gewijzigd door Njit; 30-07-18 om 20:00.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: welke fullsize SUV van Alamo?

    Nee laten we er maar vanuit gaan dat het niet nodig is maar toch wel iets om in het achterhoofd te houden ja.

    (o en toch blijft het mooi om dit soort vertraagde beelden te zien)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •