Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Hallo allemaal,

    Volgend jaar april/mei gaan wij voor de eerste keer naar Florida (Kissimee). We gaan dan met onze kinderen van 6 en 8 jaar. Ik heb al een aantal blogs van jullie gelezen (superleuk!), maar zou graag wat blogs willen lezen van mensen met kinderen rond deze leeftijd, jullie nog tips?

    verder zijn alle tips welkom (qua restaurants (ook leuk voor kinderen), uitstapjes, stranden enz.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Als je 14 dagen kaart voor Disney haalt en elke dag naar de parken gaat heb je geen kind aan ze

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Wij zitten nu in Florida en hebben er 2 van de 4 weken opzitten. Deze eerste 2 weken ook de 14 daagse pas gebruikt van Disney. Voor die leeftijd echt te gek. Onze kinderen zijn 9 en 11 en die vinden het ook prachtig. Wij gaan ook nog naar de parken van Universal, Seaworld en Bush Gardens. Maar ik weet niet of dit echt voor kinderen van jullie leeftijd wat is. Het is natuurlijk ook maar net wat ze gewend zijn. Die van ons zijn echte thrill seekers. :-) Wij zijn gisteren naar Legoland geweest en vinden dit wel iets voor de leeftijd van 6 en 8 jaar. Die van ons vonden het wat saai, zeker na Disney. Als je in Kissimmee zit, zou ik zeker een keer naar Old Town gaan. Daar heb je op vrijdagavond muscle cars event en op zaterdagavond de classic cars. Wel even de agenda in de gaten houden. Ik weet niet hoe het in april/mei is.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Ja dat zijn we inderdaad ook wel van plan, maar andere dingen ondernemen is ook leuk

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Wij zitten nu in Florida en hebben er 2 van de 4 weken opzitten. Deze eerste 2 weken ook de 14 daagse pas gebruikt van Disney. Voor die leeftijd echt te gek. Onze kinderen zijn 9 en 11 en die vinden het ook prachtig. Wij gaan ook nog naar de parken van Universal, Seaworld en Bush Gardens. Maar ik weet niet of dit echt voor kinderen van jullie leeftijd wat is. Het is natuurlijk ook maar net wat ze gewend zijn. Die van ons zijn echte thrill seekers. :-) Wij zijn gisteren naar Legoland geweest en vinden dit wel iets voor de leeftijd van 6 en 8 jaar. Die van ons vonden het wat saai, zeker na Disney. Als je in Kissimmee zit, zou ik zeker een keer naar Old Town gaan. Daar heb je op vrijdagavond muscle cars event en op zaterdagavond de classic cars. Wel even de agenda in de gaten houden. Ik weet niet hoe het in april/mei is.
    Dank je wel voor de tips! Hier idd 1 thrill seeker (en papa en mama ook )
    we zitten in een resort achter Old Town, dus dat gaan we zeker doen!
    Laatst gewijzigd door Melis; 12-08-18 om 17:31.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Tuben in Kelly Park? Of dolfijnen kijken met little tooth?
    Wij gaan over 3 weken met een kindje van bijna 1,5 jaar en zijn al eens in Florida geweest.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Tuben in Kelly Park? Of dolfijnen kijken met little tooth?
    Wij gaan over 3 weken met een kindje van bijna 1,5 jaar en zijn al eens in Florida geweest.
    Bedankt voor je reactie, leuk! ik ga even googlen!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Tuben in Kelly Park? Of dolfijnen kijken met little tooth?
    Wij gaan over 3 weken met een kindje van bijna 1,5 jaar en zijn al eens in Florida geweest.
    Beide inderdaad super gaaf! Gaan hier op het lijstje. Nogmaals bedankt voor je suggesties

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Graag gedaan. Onze dochter zal waarschijnlijk niks van Disney snappen. Daarom hebben wij nu een pas gekocht waarmee je 14 dagen onbeperkt naar busch gardens, Seaworld en Aquatica (incl parkeren) kunt gaan. Mocht Disney geen must zijn, is dit wellicht een goed alternatief. Of wellicht met Discovery cove (je hoeft niet per se met dolfijnen te zwemmen voor een leuke dag!). Fietsen in Celebration is trouwens ook leuk. Wij hebben vorige keer ook een rondleiding gehad op het circuit van Daytona. Was ook heel indrukwekkend. We kwamen op circuit, start en finish, podium enz. En wellicht sportwedstrijd bezoeken of Kennedy space center?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ervaringen en blogs van mensen met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Graag gedaan. Onze dochter zal waarschijnlijk niks van Disney snappen. Daarom hebben wij nu een pas gekocht waarmee je 14 dagen onbeperkt naar busch gardens, Seaworld en Aquatica (incl parkeren) kunt gaan. Mocht Disney geen must zijn, is dit wellicht een goed alternatief. Of wellicht met Discovery cove (je hoeft niet per se met dolfijnen te zwemmen voor een leuke dag!). Fietsen in Celebration is trouwens ook leuk. Wij hebben vorige keer ook een rondleiding gehad op het circuit van Daytona. Was ook heel indrukwekkend. We kwamen op circuit, start en finish, podium enz. En wellicht sportwedstrijd bezoeken of Kennedy space center?
    Disney is voor ons zeker een must meiden vinden dat beide super en mama ook haha!
    Discovery Cove idd ook gekeken, maar dat vind ik iets te duur worden, zeker omdat we ook al naar Disney gaan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •