Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Ervaring met Spacerseat

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Ervaring met Spacerseat

    Ik kwam op internet een product tegen wat kennelijk al een paar jaar op de markt is en wat voor lange mensen een uitkomst zou moeten zijn, een soort stoelverhoger waardoor de hoek van je benen anders wordt en je meer beenruimte genereert. Zie www.spacerseat.com. Iemand ervaringen met dit product? Ik ben 1.94 en vlieg binnen kort voor het eerst in de Lufthansa economy (eigenlijk altijd comfort plus gevlogen) en overweeg dit product aan te schaffen.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Wat een handig product! Ik ben zelf niet zo lang, maar lees dat het ook fijner zit. Krijg altijd een "houten reet" in zo'n vliegtuigstoel.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    De persoon achter je kan alleen de veiligheidsuitleg niet meer zien

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Ik vraag me ook af of je hoofd dan niet te hoog zit om nog tegen de leuning achter je te leggen. Anders krijg je een nare knik er gratis bij

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krullenbol Bekijk Berichten
    De persoon achter je kan alleen de veiligheidsuitleg niet meer zien
    Dan pakt ie het foldertje maar

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik vraag me ook af of je hoofd dan niet te hoog zit om nog tegen de leuning achter je te leggen. Anders krijg je een nare knik er gratis bij
    Daar heb ik met mijn lengte toch al last van.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Ik vraag me af of je niet op een gewoon kussentje kan zitten (hoewel je voor dat geld ook weer niet echt een buil kan vallen).

    Alleen wat me nog niet duidelijk is: hoe geeft dit je meer ruimte? Een stoel loopt schuin right? Dus je zou zeggen hoe lager hoe meer ruimte? En wat als iemand zijn leuning naar achter doet? Hoe kan een verhoging je dan meer ruimte geven?

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of je niet op een gewoon kussentje kan zitten (hoewel je voor dat geld ook weer niet echt een buil kan vallen).

    Alleen wat me nog niet duidelijk is: hoe geeft dit je meer ruimte? Een stoel loopt schuin right? Dus je zou zeggen hoe lager hoe meer ruimte? En wat als iemand zijn leuning naar achter doet? Hoe kan een verhoging je dan meer ruimte geven?
    Nou die vraag is eigenlijk simpel te beantwoorden Mattie, als je van die lange benen hebt zoals ik dan wordt de hoek van je benen steiler en komen je knieën daardoor eerder in aanraking met de stoel van je voorganger. Zeker als die besluit om de hele reis de stoel in de slaapstand te zetten zoals ik al eens eerder heb meegemaakt. Doordat je op die spacerseat zit, wordt die hoek dus groter. Zeker ook omdat de gemiddelde vliegtuigstoel over het algemeen al laag zit. Er staat een filmpje op Youtube hierover. Ik lees overigens net nog een artikel dat dit product tot stand is gekomen na samenspraak met de club voor lange mensen. Nog afgezien van het feit dat je ook wat zachter zit en daarmee het al eerder vermelde "houten reet"-effect ook wat minder wordt. Ik heb hem inmiddels besteld dus ik ga hem in oktober uitproberen. Zal mijn ervaring hierover natuurlijk ook nog even delen.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Ben heel benieuwd, en als je je ervaring t.z.t. even wil delen, heel graag!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ervaring met Spacerseat

    Wat ik me afvraag: kunnen de mensen voor je hun stoelen nog in slaapstand zetten en als dat niet het geval is, zijn ze dan wel toegestaan??
    Dat zou ik nl weer asociaal vinden. De mensen voor je kunnen er ook niets aan doen dat jij lang bent.
    Wij boeken altijd Economy comfort, heb je nergens last van.
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 18-07-18 om 14:14.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •