Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

    Ik heb vorig jaar een vertraging van een hele dag gehad, ben toen omgeboekt en niet op Orlando maar op Miami gevlogen. Ik heb toen met Alamo gebeld en ze laten weten dat het een dag later zou worden. Was geen probleem.
    Helaas was er geen vervoer vanuit Miami naar Orlando en aangezien ik echt geen zin had om in een Greyhound bus te gaan zitten, heb ik de auto in Miami gepakt. Verhaal uitgelegd, 20€ extra betaald en kon zo vertrekken.

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

    Het is overigens wel een verschil of je al van te voren betaald of ter plaatse. In het eerste geval staat je reservering gewoon vast. Je krijgt alleen geen geld terug voor de dag die je niet gebruikt hebt. In het tweede geval hebben ze het recht om hem na 12 uur of dezelfde dag te cancellen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

    Wat een stress en zenuwen voor niets.. ☺️
    Bij aankomst voucher afgegeven en onmiddellijk meegegeven dat we eigenlijk een dag eerder zouden aankomen. Geen probleem zei de vriendelijke Ray. Dus leg ik hem uit dat ik gebeld heb met de helpdesk en er een mail zou worden gestuurd naar de manager dat we een dag later zouden zijn maar de Ray was al helemaal niet meer aan het luisteren. Hij vond dat onze wagen mss wel wat klein was voor ons 4 (2 volw, 1 tiener en een baby) en wou ons naar een nog groter model upgraden voor een prijsje 😉 Toch maar vriendelijk bedankt aangezien de Checrolet Tahoe or similar ons groot genoeg lijkt... Kregen de melding de wagen op te halen in rij 10 en daar stond een prachtige witte Ford Expedition. Niet de gehoopte Tahoe maar we zijn ee ook heel blij mee. Alleen hapert de kofferbak soms dus mss deze week toch een wissel gaan vragen hier in Fort Myers ☺️

    Lang verhaal, kort vertrelt... we hebben onze wagen!!

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

    fijn zo
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Alamo via Air Berlin (DRINGEND)

    Gelukkig dat het goed is verlopen. Nu lekker genieten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •