Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: alligator alley echt zo gevaarlijk?

  1. Top | #11
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: alligator alley echt zo gevaarlijk?

    Als je niet van plan bent om een airboattour te doen, of naar Shark Valley te gaan, maar gewoon naar de andere kant moet. Dan zou ik gewoon de I-75 (Alligator Alley) nemen. Lijkt mij niets anders dan een normale interstate. Dus net zo "gevaarlijk" als alle andere interstates. Saai inderdaad, maarja... dat zijn in mijn beleving alle snelwegen wel.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: alligator alley echt zo gevaarlijk?

    Bedankt voor al jullie antwoorden. We gaan denk ik toch maar gewoon voor de i75.
    Aangezien we een flinke rit voor de boeg hebben

  3. Top | #13
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: alligator alley echt zo gevaarlijk?

    Heb de Alligator Alley inmiddels al een paar keer gereden en is inderdaad een zeer saaie weg om te rijden maar desondanks is het wijdse uitzicht dan wel weer mooi





    De weg komt op mij niet echt als gevaarlijk over tijdens het rijden met mooi weer ( bovenstaande foto's zijn gemaakt 2 dagen voor Hurricane Irma ), maar 2 maanden geleden moest ik over de Alligator Alley terug naar Miami tijdens een 'staartje van Tropical Storm Alberto. En dan wordt rijden wel ff anders als je nog geen 10 meter zicht hebt en er ook nog veel water op de rijbaan staat. Heb dan ook een aantal auto's achterstevoren tegen de vangrail zien staan...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •